اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن تویسرکان خبر داد

انتخاب « روستای اشتران » تویسرکان به عنوان روستای هدف گردشگری در همدان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان از معرفی روستای اشتران به خاطر موقعیت جغرافیایی و سابقه تاریخی به عنوان روستای هدف گردشگری استان همدان خبر داد.

انتخاب « روستای اشتران » تویسرکان به عنوان روستای هدف گردشگری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی جلالی صبح امروز به مناسبت سالگرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی از ابتدای سال 84 تا کنون 5 هزار و 555 فقره عقد قرار داد، 5 هزار و 784 فقره معرفی به بانک و 4 هزار و 800 فقره پایان کار دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 309 واحد مسکن مهر در شهر فرسفج و سرکان عقد قرارداد داشتیم، ابراز کرد: 303 واحد آغاز به کار و 284 واحد مسکن پایان کار گرفته‌اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان ادامه داد: 245 واحد مسکن در قالب مسکن شهری در تویسرکان که 48 واحد از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری احداث شده است.نقشه طرح هادی همه روستاهای شهرستان تویسرکان تهیه و در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار داده شده است.

جلالی با اشاره به اجرای عملیات طرح بهسازی در 35 روستا در قالب فازهای یک، 2 و 3 بیان کرد: 22 روستا فاز یک و 9 روستا فاز دوم طرح بهسازی آن‌ها انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان تعداد روستاهای نیمه‌کاره در سه فاز طرح بهسازی را 20 روستا و 15 روستا را آماده آسفالت اعلام کرد.

وی از احداث پنج واحد با همکاری خیران در سطح روستاها خبر داد و به احداث پنج خانه بهداشت، تملک بیش از 80 قطعه از اراضی روستایی و واگذاری به متقاضیان و صدور 12 هزار و 800 سند مالکیت روستایی به عنوان بخشی از اقدامات این نهاد اشاره کرد.

جلالی از انتخاب روستای اشتران در بخش مرکزی تویسرکان به عنوان روستای هدف گردشگری استان خبر داد و اظهار کرد: روستای اشتران به خاطر موقعیت جغرافیایی و سابقه تاریخی به عنوان روستای هدف گردشگری استان همدان معرفی شد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از حیث کیفیت مساکن روستایی و صدور اسناد مالکیت در سال 92 رتبه نخست همدان را از آن خود کرد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول