اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

برگزاری نشست «راهکارهای تحقق شعار سال» در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری نشست «راهکارهای تحقق شعار سال» در روز 27 فروردین ماه سال‌جاری در شهر کرمانشاه خبر داد.

برگزاری نشست «راهکارهای تحقق شعار سال» در کرمانشاه

صلاح‌الدین قره‌تپه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نشست بررسی راهکارهای تحقق شعار سال با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نخبگان بسیجی و شورای عالی و مشورتی بسیج هنرمندان در روز بیست و هفتم فروردین ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این برنامه راهکارهای تحقق شعار سال در عرصه فرهنگ بررسی شده و بسیج هنرمندان و سایر دستگاه‌های مرتبط و متولی امر فرهنگ این راهکارها را به‌کار خواهند گرفت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم «شب شعر» با حضور شاعران مطرح کشوری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای هنرمند، برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه و به‌ویژه 26 شهید هنرمند استان از جمله برنامه‌های این سازمان در سال 93 است.

به‌گفته قره‌تپه، این برنامه‌ها از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بوده و در راستای نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین هنرمندان برگزار می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان برپایی نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی با مضمون جهاد و شهادت، اجرای تئاتر خیابانی و چند برنامه دیگر را از جمله برنامه‌های این سازمان در کنار برپایی این کنگره در سال 93 دانست.

قره‌تپه خاطرنشان کرد: همایش بزرگ روز هنر انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی با هنرمندان بسیجی در شهرستان سنقر برگزار و از خانواده‌های شش شهید هنرمند عرصه تئاتر تجلیل شد.

وی به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای کرمانشاه و مزار چهره ماندگار عرصه هنر دینی مرحوم آیت‌الله نجومی اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری این مراسم کرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول