اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین:

قیام 15 خرداد هویت و فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین ضمن تاکید بر اهمیت حماسه خونین 15 خرداد 42 گفت: قیام 15 خرداد تنها یک حادثه و اتفاق نبود بلکه یک هویت و فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم برای تمام آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان کشور بود.

قیام 15 خرداد هویت و فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محسن رضایی که صبح امروز در جلسه دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد سخن می‌‌گفت، اظهار داشت: قیام 15 خرداد تنها یک حادثه و اتفاق نبود بلکه یک هویت و فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم برای تمام آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان کشور بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین گفت: باید همه ما مسئولان در راستای گرامیداشت قیام 15 خرداد هرچه در توان داریم به کار بندیم و یاد و خاطره این حماسه خونین را زنده نگه داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از عوامل سنجش مدیران شهرستان باید بر اساس میزان اهمیت آنها به قیام 15 خرداد سنجیده شود و مدیران ورامین باید بر اساس اهمیت به حماسه 15 خرداد سنجش شوند، چرا که اهمیت به 15 خرداد به معنای اهمیت به فرهنگ و اعتقادات و باورهای مردم این منطقه است.

رضایی در ادامه با بیان اهمیت تشکیل یک کمیته مالی قدرتمند و مستمر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مانند سال‌های گذشته از برگزاری مراسم گرامیداشت 15 خرداد حمایت مالی خواهد کرد، جلسه‌ای در روزهای آینده و با حضور اعضا در شهرداری برگزار خواهد شد و ردیف بودجه سالانه برای گرامیداشت 15 خرداد اختصاص داده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین سپس به 1٫5 هکتار زمین اختصاص یافته به موزه دفاع مقدس شهرستان ورامین توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: اختصاص این زمین برای راه اندازی موزه دفاع مقدس یکی از افتخارات شورای اسلامی شهر است، چراکه شهدا تمام هستی خود را برای سربلندی و سر افرازی کشور در طبق اخلاص نهادند.

انتهای پیام/2462/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول