اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بیرجند خبر داد

برگزاری 21 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی در مدارس توسط سازمان آتش‌نشانی بیرجند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در سال گذشته 21 هزار و 607 نفر ساعت آموزش ایمنی توسط این سازمان برای مدارس برگزار شده است.

برگزاری 21 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی در مدارس توسط سازمان آتش‌نشانی بیرجند

همایون شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در حوزه آموزش و تربیت بدنی در سال گذشته اقدامات ارزشمند و مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: تهیه و تدوین تقویم آموزشی ـ ورزشی یک ساله پرسنل این سازمان یکی از این اقدامات بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از برگزاری کارگاه‌ تست آمادگی جسمانی و عملیاتی- ورزشی پرسنل سازمان با حضور مربی کشوری در سال گذشته خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور مربی کشوری برای نخستین بار برگزار شده است.

شاکری یادآور شد: برگزاری نخستین دوره آموزش تکمیلی ـ‌ تخصصی آتش‌نشانان داوطلب خانم را یکی دیگر از اقدامات حوزه آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند عنوان کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس اصول فرماندهی عملیات و تست تعیین سطح فرماندهان پرسنل، تهیه و تدوین برنامه کاری روزانه ویژه نیروهای عملیاتی سازمان، پیگیری تشکیل گروه تخصصی نجات و واکنش سریع، برگزاری تست مهارت شناخت و انتخاب تیم غواصی سازمان و تهیه جزوات آموزشی ویژه پرسنل از دیگر اقدامات این حوزه در سال گذشته بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اضافه کرد: در راستای آموزش غواصی تک ستاره و دوره تخصصی امداد و نجات تیمی پنج نفره برای شرکت در این دوره‌ها اعزام شدند.

شاکری به دیگر عملکرد حوزه آموزش و تربیت بدنی در طی سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری دوره آموزش ایمنی حوادث و پیشگیری از آتش‌سوزی با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، محاسبه درجه پرسنل سازمان، اعزام تیم‌های والیبال و فوتسال سازمان به مسابقات کارکنان دولت و مسابقات فوتسال بسیج، برگزاری آزمون سنجش علمی پرسنل عملیاتی سازمان و برگزاری تست عملیاتی ـ ورزشی و آمادگی جسمانی پرسنل عملیاتی سازمان در نیمه دوم سال گذشته از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان این‌که چهار نفر از گروه امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در سال گذشته در دوره آموزشی کار در ارتفاع ایراتا شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این دوره آموزشی در کرج برگزار شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از برگزاری دوره‌های مقدماتی آتش‌نشانان داوطلب ویژه آقایان و بانوان خبر داد و افزود: در این دوره 5 هزار و 372 نفر ساعت آموزش یافتند.

شاکری با بیان این‌که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با برگزاری دوره‌های آموزشی، آموزش‌های ایمنی لازم را به دانش‌آموزان در مدارس، کارکنان ادارات و کارخانجات می‌دهد، یادآور شد: در مجموع 37 هزار و 220 نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در طی سال گذشته یک‌هزار و 531 نفر ساعت آموزش به پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند برگزار شده است.

انتهای پیام/22481/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول