اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد عنوان کرد

لزوم ترویج فرهنگ و روحیه تفکر بسیجی در سطح ادارات

فرمانده سپاه خلیل‌آباد بر لزوم ترویج فرهنگ و روحیه تفکر بسیجی در سطح ادارات تأکید کرد.

لزوم ترویج فرهنگ و روحیه تفکر بسیجی در سطح ادارات

علی نیک‌یاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد، اظهار داشت: راه ترویج فرهنگ و روحیه تفکر بسیجی اعزام کارمندان و رؤسای ادارات به مناطق جنگی است، چرا که اعزام راهیان نور هزینه نیست بلکه سرمایه است و قطعا در روحیه کاری شخص تأثیر خواهد داشت.

وی در همین راستا به اعزام عمومی راهیان نور به مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: در اسفندماه سال قبل تعداد 6 دستگاه اتوبوس و در چهارم فروردین‌ماه سال جاری نیز تعداد 4 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام شدند.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد اظهار داشت: در طول سفر راهیان نور به همراه هر کاروان یک روحانی اعزام شده است و برنامه‌های فرهنگی از قبیل پخش فیلم دوران دفاع مقدس و توزیع بسته‌های فرهنگی صورت گرفته است.

نیک‌یاد، بازدید از مناطق جنگی طلائیه، دهلاویه، اروند کنار و دوکوهه برای کاروان‌های راهیان نور را در طول این سفر 6 روزه نام برد.

وی به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اعزام راهیان نور اشاره کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور خنثی کردن توطئه‌های دشمن در جنگ نرم است که برعلیه کشورمان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول