اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه:

اقتصاد مقاومتی نکته کلیدی هدفمندسازی یارانه‌ها است

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: اقتصاد مقاومتی نکته کلیدی هدفمندسازی یارانه‌ها است.

اقتصاد مقاومتی نکته کلیدی هدفمندسازی یارانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سلطانیه، پرویز خالقی در تبیین سیاست‌های کلی دولت در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تحت نامگذاری سال جدید و اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه‌ها اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نشأت گرفته از بیانات مقام معظم رهبری نکته کلیدی هدفمندسازی یارانه‌ها است.

وی درباره حرکت مؤثر در حوزه دیپلماسی کشور خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های توانمند کشور که پرورش یافته در دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند با قرار گرفتن در پشت میزهای مذاکره و در مقابل دیپلمات‌های سرشناس کشورهای اروپایی و امریکا توانستند در مذاکرات خواسته‌های مردم و رهبر معظم انقلاب را به وادی حقیقی منتقل سازند.

فرماندار شهرستان سلطانیه در زمینه تحلیل وضعیت اقتصادی کشور، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی سال معینی به صورت زنجیروار به وضعیت اقتصادی سال‌های قبل و بعد از آن مربوط می‌شود و به این دلیل برای تحلیل وضعیت اقتصادی سال قبل، هم باید به وضعیت اقتصادی کنونی اشرافیت داشته و هم باید به وضعیت اقتصادی نیمه دوم  سال 91 که به لحاظ مسائل داخلی و مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بی‌منطق خارجی، کشور مورد تحمیل قرار گرفته بود، رجوع کرد و این مقطع از زمان را مقطعی خواند که تورم‌ها لحظه‌ای و نگران‌کننده بودند.

وی، تحقق اقتصاد مقاومتی زیر سایه مدیریت جهادی را منوط بر عزم ملی یاد کرد و اظهار داشت: این حمایت و عزم راسخ ملت ولایتمدار این کشور است که می‌تواند به همۀ فرامین مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشاند و 92 را سالی پر افت و خیز و پر خیر و برکت برای موقعیت بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای  ارزیابی کرد.

خالقی با در نظر داشتن واژه مرکب مدیریت جهادی در شعار سال‌جاری اذعان کرد: این فرمان، مسئولیت مسئولان کل کشور در سطوح مختلف را بیش از پیش ساخته و مدیران نیز باید همچون میدان نبرد جهاد کرده و تمام توان خویش را برای اخذ نتایج مطلوب از کار خویش را در پای کار به کار گیرند.

این مسئول از همه مسئولان شهرستان خواست تا سال 93 را با ترسیم برنامه‌های افق چشم‌انداز سال، مدیریت خویش را پرشور و پرشعورتر از گذشته از سر گیرند.

انتهای پیام/2308/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول