اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 31 فروردین

ثبت‌نام آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تمدید شد

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از تمدید ثبت‌نام دانشگاهیان آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت این نهاد تا پایان فروردین جاری خبر داد.

ثبت‌نام آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مظاهر زمانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های فرهنگی ‌دانشگاه آزاد اسلامی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی اظهار کرد: امسال در حوزه فرهنگی، وظایف و تکالیف فرهنگی ما سنگین‌تر و بیشتر است.

این مسئول با ترسیم شناسنامه سال توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی دقیق در عرصه فرهنگ و عملکرد جهادی شاهد تعالی فرهنگی در جامعه باشیم.

زمانی افزایش چهار برابری بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را نخستین گام در راه پیشبرد اهداف فرهنگی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور به ویژه در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی بهترین مصداق تجلی فرهنگی در دانشگاه‌ها به عنوان بهترین محل برای تولید و عرضه تولیدات فرهنگی است.

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به زمان برگزاری آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت یادآور شد: پیش‌بینی شده این آزمون در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت امسال به صورت همزمان با سراسر کشور در واحد رشت برگزار شود.

وی از تمدید ثبت‌نام دانشگاهیان در آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تا پایان فروردین جاری خبر داد.

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تصریح کرد: در این آزمون بالغ بر 2 هزار نفر از اعضای هیئت علمی و دانشجویان به تفکیک خواهران و برادران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان در بخش دانشجویی در 9 رشته شامل احکام برادران و خواهران، زندگی معصومین (ع)، تفسیر قرآن کریم، زندگی پیامبر (ص)، حفظ و ترجمه ادعیه، ترجمه انگلیسی با هم رقابت می‌کنند.

زمانی خاطرنشان کرد: ترجمه قرآن کریم، نهج‌البلاغه، نماز و در بخش استادان در چهار رشته نهج‌البلاغه، ترجمه انگلیسی، ترجمه و تفسیر و چهارده معصوم (ع) با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/84002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول