اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره پست کاشان:

جاماندگان ثبت نام یارانه‌ای به دفاتر پست مراجعه کنند

مدیر اداره پست شهرستان کاشان گفت: همشهریانی که موفق به ثبت مشخصات خود در بازه زمانی مقرر نشده‌اند با مراجعه به دفاتر پستی این شهرستان در مدت تعیین شده نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام کنند.

جاماندگان ثبت نام یارانه‌ای به دفاتر پست مراجعه کنند

حسین انصاری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مراحل ثبت نام دریافت یارانه در شهرستان کاشان همچون سراسر کشور بدون هیچ گونه مشکلی از بیستم فروردین ماه آغاز شده است و تا روز 31 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: سامانه ثبت نام تنها در روز اول با مشکل روبرو بود که بلافاصله آن برطرف شد و در کمتر از بازه زمانی سه دقیقه عملیات ثبت نام انجام می‌گیرد.

به گفته وی، علاوه بر اداره پست شهرستان کاشان دفاتر پیشخوان دولت شامل پست‌بانک‌ها، مراکز پلیس +10، کافی‌نت‌ها و مراکز کمیته امداد و بهزیستی شهرستان کار نام‌نویسی از متقاضیان را انجام می‌دهند.

مدیر اداره پست شهرستان کاشان همچنین بیان داشت: علاوه بر 41 دفتر آی.سی.تی روستایی رابطین پستی نیز در روستاهایی که دارای دفاتر پست روستایی نیستند اقدام به جمع‌آوری اطلاعات خانوار می‌کنند که پس از ارسال به اداره پست کاشان امر ثبت مشخصات متقاضیان در سامانه صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به وجود کافی‌نت‌های سطح شهر و وجود اینترنت در منازل به طور میانگین روزانه 500 برگه فرم اطلاعات میان مراجعه‌کنندگان توزیع می‌شود که پس از توجیه در مورد نحوه ثبت نام توسط همکاران و اطلاعیه‌های مندرج در اداره پست برگه‌های لازم را تکمیل و پس از تحویل به باجه پستی و ثبت در سامانه، پیام حاوی کد رهگیری و تأیید ثبت‌نام به مراجعان ارسال می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: چنانچه همشهریان در زمان معین نتوانستند اطلاعات خود را بر اساس آخرین شماره کد ملی سرپرست خانوار ثبت کنند در روزهای 30 و 31 فروردین‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام و یا به اداره پست مراجعه کنند.

وی همچنین در خصوص تصحیح اطلاعات وارد شده متذکر شد: اصلاح اطلاعات مقدور نیست و نیاز است که در هنگام ثبت مشخصات دقت لازم را داشته باشند و چنانچه در اطلاعات قبلی خانوارها تغییراتی ایجاد شده است در اردیبهشت‌ماه می‌توانند تغییرات را در زمان مقرر لحاظ کنند.

انتهای پیام/63010/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول