اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

جشن کوثر ولایت در ساری برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری جشن کوثر ولایت با حضور بانوان ورزشکار بسیجی در ساری خبر داد.

جشن کوثر ولایت در ساری برگزار می‌شود

اسحاق علی برنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: مراسم جشن و شادی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سی و یکم فروردین ماه همزمان میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم با حضور بانوان ورزشکار بسیجی در شهرهای مختلف استان تصریح کرد: به منظور گرامیداشت و تکریم و مقام منزلت زن، این مراسم باشکوه با حضور بانوان ورزشکار بسیجی در رشته‌های مختلف ورزشی در سالن ورزشی تختی ساری همراه با مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: برای برگزاری مراسم باشکوه در سراسر استان مکاتباتی با مدیران کانون‌های بسیج ورزشکاران سراسر استان صورت گرفت.

برنتی ابراز داشت: این برنامه با همکاری ادارات ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران با حضور تمام ورزشکاران در راستای ارتقای سطح بینش و بصیرت ورزشکاران انجام می‌شود. 

وی در پایان از سفر بسیجیان فعال ورزشکار  استان مازندران به شهر مقدس قم خبر داد و افزود: به منظور زیارت مسجد مقدس جمکران و همچنین بارگاه حضرت معصومه(س) و مکان‌های دیگر زیارتی و دیدنی شهر مقدس قم برخی از ورزشکاران فعال بسیجی سفری دو روزه در این شهر دارند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول