اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی خواستار شدند

توجه و عزم همگانی برای بهره‎گیری از ظرفیت‌های اقتصادی در ورزش خراسان جنوبی

روسای هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی در جلسه هم‌اندیشی دست‌اندرکاران ورزش خراسان جنوبی خواستار عزم همگانی برای بهره‎گیری از ظرفیت‌های اقتصادی در ورزش استان شدند.

توجه و عزم همگانی برای بهره‎گیری از ظرفیت‌های اقتصادی در ورزش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امشب جلسه هم‌اندیشی مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش خراسان جنوبی با روسای هیئت‌های ورزشی استان، با هدف معرفی برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف ورزش قهرمانی و همگانی، چگونگی واگذاری اماکن ماده 88، انتقال دفاتر هیئت‌های ورزشی و انجام برنامه‌ریزی لازم، اجرای طرح آمایش سرزمینی و لزوم همراهی و همکاری بیش از پیش هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

در این جلسه، برخی از روسای هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت اسکیت، ورزش‌های رزمی، بسکتبال، همگانی، جودو، پینگ‌پنگ و انجمن‎های ورزشی به تبیین دیدگاه‌های خود پرداختند.

واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‌های ورزشی

علیرضا حمیدی، رئیس هیئت پینگ‎پنگ خراسان جنوبی، خواستار واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‌های ورزشی استان با توجه به جایگاه استانی و سیاست‌گذاری کلان آنان شد.

وی تصریح کرد: مصوب کردن حق عضویت ورزشکاران، تعیین میزان شهریه آن و ابلاغ مصوبه آن از جمله خواسته‌هایی است که می‌تواند به توسعه رشته‌های ورزشی منجر شود.

مهدی پاکرو، رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی با اعلام آمادگی برای همراهی با برنامه‎های اداره کل ورزش و جوانان برای تحقق جایگاه شایسته استان، به تبیین ارائه طرح پیشنهادی تشکیل شرکت تعاونی با عضویت روسای هیئت‎های ورزشی برای درآمدزایی و ایجاد انسجام در برنامه‎های مختلف پرداخت و خواستار کار گروهی برای انجام عملیاتی آن شد.

تجربیات هیئت‌های موفق، نقشه راه سایر هیئت‌ها شود

رئیس هیئت ورزش‎های رزمی خراسان جنوبی با قدردانی از اجرای طرح 50 گانه استعدادیابی فوتبال، خواستار در اختیار گذشتن تجربیات اجرای طرح و مناطق شناسایی شده، شد.

علیرضا مومنی اظهار داشت: برخی از رشته‎های ورزشی از جمله تکواندو، کونگ‌فو، کاراته و رزمی می‌توانند با تشکیل اتاق‎های فکر، به هم‎افزایی بیشتری برسند.

مومنی کسب کرسی‎های فدراسیونی را سبب پررنگ‌تر شدن حضور استان و برقراری تعاملات حسنه دانست و اذعان داشت: با به کارگیری این تجربه، توانستیم امکانات و تجهیزات ورزشی خوبی از فدراسیون برای استان جذب کنیم.

رئیس هیئت ورزش‎های رزمی خراسان جنوبی همچنین خواستار توجه و همراهی بیشتر صنایع و هزینه‌کرد منابع مالی ناشی از مالیات بر درآمد در حوزه ورزش شد.

با برنامه‌ریزی هدفمند، نگاه و دیدگاه مسئولان را معطوف کنیم

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی، بر لزوم انجام حرکت انسجام یافته و هدفمند برای ایجاد تفاوت در نگاه، و روشنتر شدن دیدگاه‌ها به ویژه در مسئولان سیاسی و استانی شد.

حسن‌رضا حزاعی متذکر شد: توجه به لزوم ترجیح منافع ملی و گروهی بر فردی و حزبی، بهره‌گیری از بحث انتقاد در ورزش و راه‌اندازی جلسات اتاق فکر در هیئت‎های ورزشی را برای ایجاد تحول ناشی از بکارگیری انتقاد ورزشی را بسیار موثر دانست تا با راه‌اندازی یک جریان، این فرایند تسهیل شود.

علی تهوری، رئیس هیئت جودوی استان نیز از ظرفیت‎های موسسات مالی و اعتباری و اتاق بازرگانی و حوزه تجارت به عنوان بهترین بستر برای جلب حمایت‎های بخش خصوصی برای کمک به ورزش خراسان جنوبی نام برد و خاطر نشان کرد: در حوزه اصناف می‎توانیم موضوع تیم‌داری و همگانی کردن ورزش را دنبال کنیم.

معضل موازی‌کاری را با صداقت در کار و هم‌افزائی برطرف کنیم

مهدی عجمی‌نژاد، سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی با اعلام آمادگی برای انجام آموزش حرکات تمرینی و برنامه‌ریزی آموزشی مناسب برای تمامی رشته‎های ورزشی، خواستار در اختیار گذاری منابع ریالی مورد نیاز برای اجرای بهینه این طرح شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی نیز با قدردانی از حمایت‎های فدراسیون، همدلی را بستر ساز توسعه ورزش دانست و بیان کرد: صداقت در کار، عدم موازی کاری و پیچیده کردن کارها، از جمله ضروریاتی است که می‎تواند این بستر را تسهیل کند.

سید محمد رضا حسینی، وجود استعدادهای بسیار در استان را از جمله این ظرفیت‌ها دانست و خواستار هم‌افزایی و کار جمعی در این حوزه شد.

انتهای پیام/69014/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول