اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی و صخره‌نوردی خراسان جنوبی:

تغییر نگاه مسئولان زمینه شکوفایی ورزش خراسان‌جنوبی را مهیا می‌کند

رئیس هیئت کوهنوردی و صخره‌نوردی خراسان جنوبی خواستار تغییر نگاه مسئولان استانی و ملی در حوزه ورزش شد و گفت: یکی از الزامات توسعه ورزش، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و غیردولتی است.

تغییر نگاه مسئولان زمینه شکوفایی ورزش خراسان‌جنوبی را مهیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو امشب در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش خراسان جنوبی با روسای هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی اظهار داشت: ظرفیت‌های ورزشی فراوانی در استان وجود دارد که با کمال تاسف سال‎های سال است که بالقوه نگه داشته شده و به فعلیت نرسیده است.

وی تصریح کرد: تغییر نگاه مسئولان استانی و ملی با تغییر نگاه اهالی ورزشی آغاز می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صخره‌نوردی خراسان جنوبی اذعان داشت: باید جاذبه‎ها و زمینه‎های ورزشی را فعال کرده و تعاملی مثبت بین جامعه ورزش و مدیران استان ایجاد شود که نیازمند کار همدلانه و همراهی بیش از پیش است.

با بهره‌گیری از افراد خوش فکر، معضل دولتی فکر کردن در ورزش را ذبح کنیم

گلرو مهم‎ترین معضل کنونی هیئت‎های ورزشی را مبحث مالی عنوان کرد و گفت: باید همه ما یک تجدید بیعت دوباره‎ای با ورزشکاران داشته باشیم و به هم کمک کنیم تا از پتانسیل خوبی که در حوزه‎های اقتصادی خراسان جنوبی و صنایع بزرگ و کوچک وجود دارد، مطالبات ورزش را پیگیری کنیم. 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر در اداره کل ورزش و جوانان با هدف ایده‌پردازی در حوزه فعال‌سازی اقتصاد ورزشی، بیان کرد: بهره‌گیری از افراد خوش فکر و کاویدن راهکارهای آن، می‌تواند یکی از الزامات توسعه ورزش، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و غیر دولتی ‌باشد.

وی متذکر شد: در این اتاق فکر باید افراد مختلفی که دارای تخصص، تجربه و پیشینه خوبی هستند، محورها و راهکارهای مشخص شده را دنبال کنند تا مشکلات رفع شود؛ چرا که دولتی فکر کردن، بزرگترین آسیب جامعه ورزش است

انتهای پیام/69014/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول