اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بروجرد:

آفرینش حماسه اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: آفرینش حماسه اقتصادی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

آفرینش حماسه اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و نماز وحدت این شهرستان در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد حمایت، مشارکت و عزم ملی را عاملی مهم در دستیابی به موفقیت‌های بزرگ دانست.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه نقش رهبری در برانگیختگی ملی، نقشی انکارناپذیر است، گفت: عامل مهم دیگر در کسب موفقیت‌ها و عبور از مشکلات، مدیریت جهادی است.

وی ادامه داد: اگر عزم ملی داشته باشیم، اما مدیران نظام روحیه جهادی نداشته باشند، توفیق مطلوب حاصل نمی‌شود.

ترابی اضافه کرد: آفرینش حماسه اقتصادی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است و بدون تحقق این دو مهم، نمی‌توانیم به اهداف شعار امسال دست یابیم.

امام جمعه شهرستان بروجرد از دوران هشت ساله دفاع مقدس و اداره جنگ نابرابر در برابر قدرت‌های زورگوی شرق و غرب به عنوان مصداق آشکار عزم ملی و مدیریت جهادی نام برد و خاطر نشان کرد: در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و نوامیس ملت و آب و خاک اسلامی، نمودی روشن از تجربه عزم ملی و پشتیبانی همه جانبه ملت از رزمندگان در مقابله با دشمن بود.

ترابی، اعتقادات دینی و باورهای مذهبی، روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام و امت حزب الله و احساس مسئولیت همه اقشار جامعه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اتحاد یکپارچه آنان در مقابل تهاجم دشمن را عامل اصلی موفقیت ایران اسلامی و آفرینش بزرگترین پیروزی قرن دانست.

وی ادامه داد: رزمندگانی همچون امیر سپهبد صیاد شیرازی با برخورداری از روحیه جهادی، ایمان راسخ به خداوند و اخلاص، توانستند ما را بر دشمنان پیروز کنند.

امام جمعه شهرستان بروجرد شهید صیاد شیرازی را یکی از پایه‌گذاران وحدت در میان نیروهای مسلح عنوان و تصریح کرد: پس از تشکیل قرارگاه سپاه و ارتش توسط این شهید، پیروزی‌های بزرگ یکی پس از دیگری به تحقق پیوست که مرهون ابتکار، اخلاص و نیت خالصانه این شهید اسلام و انقلاب بود.

ترابی، سهم شهید صیاد شیرازی را در پیروزی جنگ، سهم بالایی دانست و گفت: وی فردی خود ساخته و رهیده از اسارت نفس بود و خداوند شهادت را به عنوان پاداش مجاهدت، ایثار و فداکاری‌های وی به صیاد دل‌ها ارزانی داشت.

امام جمعه بروجرد سپس با گرامیداشت یاد این شهید و 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد.

وی اشاره کرد: آمادگی نیروهای مسلح، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء داده و هیچ متجاوزی نمی‌تواند فکر حمله و تجاوز نظامی به آب و خاک ایران اسلامی را در سر بپروراند.

امام جمعه بروجرد در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران به یمن این نعمت بزرگ نه تنها در منطقه بلکه در عرصه بین‌الملل نیز از نفوذ و اقتدار همه جانبه برخوردار است و این شرایط افتخارآمیز مرهون رزم رزمندگان، شهادت شهیدان و اسارت آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

در این مراسم شهردار بروجرد، فرماندهان لشکری و کشوری، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و برخی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2304/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول