اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تاسیس برخی از مدارس مازندران متعلق به دهه 40 است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاسیس برخی از مدارس مازندران را متعلق به دهه 40 دانست و گفت: واقعیت بیشتر مدارس استان نشان داده نشده است.

تاسیس برخی از مدارس مازندران متعلق به دهه 40 است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی بعد از ظهر امروز در مجمع خیران مدرسه‌ساز که در اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت موجود از وضعیت مدارس مازندران باید به مردم نشان داده شود.

وی افزود: بحران برف مدارس غرب مازندران را دگرگون کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه موقعیت مدارس شرق و مرکز مازندران نسبت به غرب استان قابل قیاس نیست، تصریح کرد: بحران برف 17 مدرسه تنکابن را تخریب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاسیس برخی از مدارس مازندران را متعلق به دهه 40 دانست و ادامه داد: واقعیت بیشتر مدارس استان نشان داده نشده است.

وی به تخریبی بودن برخی از مدارس مازندران اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت، تهدیدها را باید کاهش داد.

قاسمی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی با همکاری خیران را رویکرد جدید سازمان نوسازی مدارس دانست و یادآور شد: معرفی دقیق پروژه‌ها در جلب مشارکت خیران موثر است.

وی برپایی جشنواره تجلیل و تکریم از خیران مدرسه ساز را کاری تبلیغی و فرهنگی دانست و گفت: با کمک خیران مدرسه‌ساز در هر جشنواره باید بتوانیم تولید خیر در این حوزه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اقدام خیرخواهانه خیران مدرسه‌ساز را کاری شرعی، خداپسندانه و در خور تحسین دانست و اظهار داشت: بنا به قدمت فعالیت حدود 40 ساله اداره کل نوسازی مدارس انتظار می‌رود به دور از فعالیت‌های سنتی روند جشنواره خیران مدرسه‌ساز را به سمت جدید پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز باید در مسائل کمی و کیفی آموزش و پرورش کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت باشند، تصریح کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها به سمت کیفی شدن سیستم آموزشی در مازندران هستیم.

قاسمی نقش آموزش و پرورش را فرهنگ عمومی موثر دانست و ادامه داد: مشارکت خیران مدرسه‌ساز باید در مدیریت مدرسه حاکم باشد.

وی به نقش موثر خیران مدرسه‌ساز در کاهش بسیاری از بحران‌ها اشاره کرد و افزود: مدرسه‌ای که از سوی خیران احداث می‌شود نباید بعد از ساخت رها شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در توسعه استان نقش به‌سزایی دارد، یادآور شد: با کاهش دغدغه‌های موجود در آموزش و پرورش فرایند تعلیم و تربیت به سمت کیفی شدن پیش می‌رود.

وی با اعتقاد بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید برای جلب رضایت خداوند باشد،خاطر نشان کرد: دغدغه ما رفع مشکلات مردم است خدمت‌رسانی باید با نگاه کارشناسانه باشد.

به گزارش فارس، شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران اول خرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهدای بادله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول