اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

انفجار تعمیرگاه خودرو 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از وقوع یک انفجار داخل تعمیرگاه خودرو خبر داد و گفت: در اثر وقوع این حادثه پنج نفر به شدت مجروح شدند.

انفجار تعمیرگاه خودرو 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وقوع حادثه‌ای پیش از ظهر امروز در خیابان جوادالائمه قم اظهار کرد: در این حادثه شاهد وقوع انفجار با مواد اشتغالزا در تعمیرگاه خودرو بودیم.

وی ادامه داد: پنج نفر از افراد حاضر در محل وقوع حادثه به شدت مجروح شدند که برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی پنج دستگاه‌ آمبولانس به محل اعزام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم همچنین با اشاره به وقوع حادثه دیگری در منطقه نیروگاه اظهار کرد: در این حادثه که شب گذشته رخ داد انفجار موجب وارد آمدن آسیب‌های شدید به سه عضو یک خانواده شد.

وی افزود: در اثر وقوع این حادثه کودکی یک ساله دچار آسیب‌های جدی شده و حال وی وخیم گزارش شده است.

فراهانی به تصادف یک دستگاه کامیون با پراید اشاره کرد و افزود: در این حادثه که شب گذشته در محور گازران رخ داد متاسفانه دو نفر در دم جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد: همچنین در این حادثه یک نفر مجروح شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/2258/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول