اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تصمیم دولت در راستای هدفمند کردن واقعی یارانه‌هاست

شهردار شیراز گفت: اقدام دولت در هدفمند کردن واقعی پرداخت یارانه‌ها، تصمیم صحیحی است.

تصمیم دولت در راستای هدفمند کردن واقعی یارانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، علیرضا پاک فطرت با بیان این مطلب اظهار داشت: تغییر در وضعیت پرداخت یارانه‌ی نقدی توسط دولت، تصمیم به جایی است که برای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور ضرورت دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد فرهنگ مشارکت در راستای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور، افزود: انصراف مدیران شهری شیراز انصراف از دریافت یارانه نقدی قابل تقدیر است.

پاک فطرت ضمن تقدیر از همگرایی مردم در حمایت از سیاست‌های دولت، ادامه داد: با انصراف از دریافت یارانه، این اعتبارات، باز به خود ملت باز می‌گردد و دولت می‌تواند برای رونق اقتصادی در بخش‌های خدماتی، رفاهی و زیر ساخت‌های کشور هزینه کند.

شهردار شیراز انصراف خود، معاونان، شهرداران مناطق و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری از دریافت یارانه‌های نقدی را هم راستا با انصراف گروه‌های مختلف اجتماعی دانست و گفت: این اقدام کمترین یاری‌رسانی به سیاست‌های اقتصادی دولت در راستای حمایت از صنایع، اشتغال، بهداشت، خدمات درمانی و .... است.

کارکنان عضو خانواده شهدا از بهترین‌های شهرداری هستند

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، شهردار شیراز در سالروز وفات حضرت ام البنین از خانواده شهدای شاغل در شهرداری تجلیل کرد.

پاک فطرت در این مراسم خانواده شهدا را نماد خدمت و ایثارگری دانست و گفت: این افتخار شهر و شهرداری است که خدمتگزاران مردم از خانواده شهدا هستند.

وی ابراز داشت: فرزندان و خانوداه شهدا با خصلت‌های نیکو که از شهدا به ارث برده‌اند می‌توانند بهترین کارکنان شهرداری در بحث رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع باشند.

شهردار شیراز حضور در میان ایثارگران و خانواده شهدا را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: تلاش شهرداری بر آن است تا خدمات بهینه‌ای به خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا دارای منزلت ویژه و جایگاه والایی هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس معیارهای انتخاب، چنانچه خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری از نظر علمی و سایر توانمندی‌ها دارای شرایط باشند در پست‌های مدیریتی منصوب می‌شوند.

به گزارش فارس، 13 جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل(ع)، روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است.

انتهای پیام/2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول