اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت وفات ام‌البنین(س)

بزرگداشت مادران و همسران شهدا در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهیدان به مناسبت روز وفات ام‌البنین سلام‌الله‌ علیه مادر علمدار کربلا در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم برگزار شد.

بزرگداشت مادران و همسران شهدا در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که خیل عظیمی از مادران و همسران شهدای استان قم حضور داشتند سردار سید جواد هاشمی،‌ مدیرکل بنیاد شهید و آیت‌الله توکل به ایراد سخن پرداختند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم اظهار داشت: نقش اساسی بر دوش مادران و همسران شهدا و فرهیختگان جامعه اسلامی، هدایت و رهبری حجاب و عفاف است که این همان رسالت حضرت زینب(س) و ام‌البنین در دوره خود بود.

وی با اشاره به اینکه مادران شهدا میراث‌دار هستند، گفت: حجاب و عفاف در شهر اجتهاد یعنی قم که ام‌القرای جهان اسلام است باید الگو و نمونه برای تمام زنان مسلمان در جهان قرار گیرد.

آیت‌الله توکل استاد حوزه علمیه قم نیز در این مراسم گفت: انسان در ابتدا دچار عجز، جهل و فقر محض بوده و در حال حاضر هرچه که داریم بخشش خداوند تبارک و تعالی است.

وی در ادامه افزود: آنچه که در دست ما قرار دارد از خداوند است و ما امانتدار هستیم،‌ اگر به قیودات خداوند عمل کنیم در امانت،‌ امین بوده‌ایم و اگر به آنها مقید نبوده‌ایم خائن در امانت محسوب می‌شویم.

انتهای پیام/2258/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول