اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

زندگینامه حضرت ام‌البنین (س) الگوی مناسب فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: زندگینامه حضرت ام‌البنین (س) الگوی مناسب فرهنگی برای مقابله با تبلیغات دشمنان است.

زندگینامه حضرت ام‌البنین (س) الگوی مناسب فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای گیلان در حسینیه شاهد و ایثار رشت، زندگینامه حضرت ام‌البنین (س) را به عنوان یک الگوی مناسب فرهنگی در برابر تبلیغات بد دشمن معرفی کرد.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا با داشتن چنین الگوهایی مصیبت از دست دادن عزیزان خود را تحمل کردند افزود: باید در این راستا مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام از آغاز تاکنون همواره با حوادث و فراز و نشیب‌های بسیاری برای مسلمانان همراه بوده است.

وی به ظهور پیامبر (ص) در عصر جاهلیت اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام در تحولات بزرگ تاریخ و دفاع از جبهه حق نقش مهمی داشتند.

یاری با تحسین روحیه تسلیم‌ناپذیری پیامبر در برابر جنگ‌ها و کارشکنی‌های دشمنان اسلام ادامه داد: بیداری وجدان‌ها، تعهدات انسانی و حق‌طلبی امروز ثمره این تلاش‌ها است.

وی به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: عاشورا نمایشگاهی از حق‌طلبی، شهامت، شهادت، صبر، ایثار و جهاد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: عاشورا نمایشگاه بزرگی از برجستگی غرفه‌های عدم تسلیم و پذیرش باطل بود.

وی با اشاره به روحیه تسلیم‌ناپذیری امام حسین(ع) در برابر خواسته‌های باطل دشمنان اذعان کرد: داشتن چنین روحیه‌ای رمز ماندگاری و برافراشته شدن پرچم اسلام است.

یاری خاطرنشان کرد: رزمندگان ما نیز با پیروی از عاشورا وارد میدان نبرد حق و باطل شدند و نمایشگاه کربلایی با درس‌های آموزنده را برای نسل‌های بعد برگزار کردند.

وی خانواده‌های شهدا را در برابر تبلیغات دشمن با صلابت خواند و گفت: مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی مقاوم و بردبار با پیروی از عاشورا در برابر دشمنان ایستادند و تسلیم نشدند.

این مسئول قدرت ایمان و روحیه تسلیم‌ناپذیری مادران و همسران شهدا را از نقاط قوت آنها عنوان کرد.

وی بابیان اینکه قلوب خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی کشور است، یادآور شد: تجلیل از این قشر برای الگوپذیری دیگر افراد بسیار مهم است.

یاری به بیانات امام راحل درباره خانواده‌های شهدا به ویژه مادران و همسران شهید اشاره کرد و گفت: فعالیت این بانوان در پشت جبهه‌های جنگ حق علیه باطل قابل قدردانی است.

وی حضرت ام‌البنین(ع) را از بانوان خدمتگزار به اسلام و مادر چهار شهید توصیف کرد.

انتهای پیام/84002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول