اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت دخت نبی اکرم(ص)

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان البرزی به نمایش درمی‌آید

همزمان با ولادت دخت نبی اکرم(ص) نمایشگاه توانمندی‌های بانوان البرزی به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان البرزی به نمایش درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز در دومین جلسه هم‌اندیشی مراسم بزرگداشت روز زن با اعلام این خبر اظهار کرد: بزرگداشت مقام شامخ زن و جایگاه مادران یکی از مهمترین اقداماتی است که در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

مریم فلاحی‌نوید افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده همزمان با ولادت با سعادت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه بزرگی از توانمندی‌های حوزه بانوان استان در نمایشگاهی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت متمرکز استانی در کرج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با معرفی بانوان شاخص در حوزه فردی و اجتماعی الگوهای مناسبی از بانوان موفق را در عرصه‌های مختلف خواهیم داشت.

این مسئول با تأکید بر اینکه بانوان نقش اساسی را در تربیت نسل آینده دارند، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی‌های حوزه بانوان کارگاه‌های آموزشی با محورهای تحکیم بنیان خانواده، توجه به ابعاد روانی خانواده، بهداشت و درمان بانوان، مسائل حقوقی و اجتماعی و... نیز برگزار می‌شود.

فلاحی‌نوید در ادامه سخنان خود از اختصاص غرفه به دستگاه‌های اجرایی استان به منظور عرضه و نمایش دستاوردهای بانوان شاخص خبر داد و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان البرز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پارک بانوان کرج افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول