اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد بر اساس شعار امسال طراحی شده است

شهردار خرم‌آباد گفت: برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد در سال جاری بر دو محور اقتصاد و فرهنگ طراحی شده است.

برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد بر اساس شعار امسال طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد مهرابی ظهر امروز در نخستین جلسه‌ شورایاران که در دفتر شهردار خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به محور اصلی برنامه‌های سال جاری در شهرداری اقتصاد و فرهنگ را دو محور اساسی دانست و گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی از جانب رهبر معظم انقلاب، شهرداری خرم‌آباد درصدد ارتقای فرهنگ مشارکت در بین شهروندان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مرتبط هستند که آموزش و ارتقاء در زمینه فرهنگی می‌تواند به رشد اقتصادی نیز منجر شود.

مهرابی افزود: شورایاران محله می‌توانند به عنوان بازوان توانمند شهرداری عمل کرده و شهروندان را در توسعه شهر سهیم کنند.

شهردار مرکز استان لرستان جلب اعتماد مردم را کار سختی برشمرد و گفت: جلب اعتماد مردم کار بسیار سختی است، ولی اگر کسی خالصانه و صادقانه با مردم سخن بگوید و با نیت خیر گام بردارد، مردم نیز به او اعتماد می‌کنند.

مهرابی در ادامه مساجد را نخستین پایگاه‌های مردمی دانست که در راستای تشکیل شورایاران محله، نقش بسزایی دارند.

جابر وفایی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در ادامه گفت: جهت تشکیل شورایاران محله‌ای باید از کمک روحانیون، بسیج محلات، نیروی انتظامی، بزرگان و ریش سفیدان هر محله استفاده بهینه کرد.

مسعود مختاری قائم مقام و معاونت اداری و مالی شهرداری نیز حضور شورایاران را در کنار شهرداری و شورا مهم برشمرد و گفت: امیدواریم با تشکیل شورایاران محلی بتوانیم گامی بزرگ و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برداریم.

با حضور مسعود مختاری قائم مقام و معاونت اداری و مالی، چند تن از مدیران شهرداری، جابر وفایی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و برخی معتمدین محلی برگزار شد، هماهنگی جهت اجرایی شدن برنامه‌های شورایاران محله‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول