اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

پیرمرد کلاهبردار در چنگ قانون گرفتار شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری پیرمردی 60 ساله که با اغفال زنان مسن در هسته مرکزی و مناطق شلوغ مشهد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد، خبر داد.

پیرمرد کلاهبردار در چنگ قانون گرفتار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بیدمشکی اظهار کرد: در پی وصول تعدادی پرونده مبنی بر اینکه زنانی مسن با وعده و وعیدهای پیرمردی 60 ساله مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بدو ورود به پرونده کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، با دعوت از تعدادی مالباخته به پلیس آگاهی، ضمن اخذ اظهارات و اطلاعات ظاهری کلاهبردار، اقدام به ترسیم چهره فرضی متهم کرده و در اختیار همه واحدهای گشتی پیاده و آگاهی منطقه قرار گرفت.

بیدمشکی ادامه داد: طبق اظهارات مالباختگان، از آن جایی که متهم مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی بوده و خود را پزشک متخصص و جراح قلب و فردی ثروتمند جلوه می‌داد با بیان جملات فریبکارانه اقدام به جلب توجه زنان مسن در هسته مرکزی شهر و مناطق شلوغ کرده و پس از کسب اطمینان و حتی در مواردی با وعده ازدواج با آنان اقدام به اخاذی و کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی و همچنین مراقبت‌های نامحسوس نهایتاً متهم توسط کارآگاهان پلیس شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم به نام عبدالرضا 60 ساله اهل شیراز در ابتدا منکر هر گونه بزهی بود و با استفاده از زبان‌های خارجی خود قصد فریب مأموران را داشت، نهایتاً با روبه‌رو شدن با شکات، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه‌های انتسابی معترف و به همراه پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول