اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهریار:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهریار در اولویت قرار گیرد

رئیس شورای شهر شهریار گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهریار در اولویت قرار گیرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهریار در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حسین حق وردی ظهر امروز در حاشیه نشستی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های شورا و شهرداری تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان است.

وی ادامه داد: شهرداران باید با جدیت و تلاشی دو چندان در مسیر خدمات رسانی به مردم گام بردارند و خود را موظف بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهریار بدانند.

این مسئول با بیان این که مردم از مسئولان انتظار دارند تا روند عملیاتی و احداث پروژه‌ها در مدت زمان تعیین شده انجام شود افزود: برخی از پروژه‌ها در این شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات با مشکلات بسیاری مواجه شده که لازم است تدابیر اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

وی با بیان این که احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان اولویت‌بندی می‌شود گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف و بر اساس نیاز اولویت بندی شده و تکمیل خواهد شد.

حق وردی ایجاد تقاطع غیرهمسطح در میدان شهید صیاد شیرازی،‌ احداث کمربندی در منطقه امیریه، تکمیل تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر در شباهنگ و تداوم دیواره رودخانه شادچای را از مهمترین طرح‌های در دستورکار عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول