اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه سمنان:

حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان امروز است

استاد دانشگاه سمنان گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان امروز است و باید به خوبی از ایشان تبعیت شود.

حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مصدق ظهر امروز در جمع سربازان و پاسداران در حسینیه شهدای سپاه سمنان اظهار داشت: روز قیامت از انسان سئوال می‌شود که از معارف دینی و اهل بیت(ع) در زندگی خود چه استفاده‌ای کرده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال از نعمت‌هایی که در اختیارمان قرار داده است، از ما سئول خواهد کرد و همان‏طور که قرآن نیز می‌فرماید، از نعمت‌ها سئوال می‌شود و یکی از آنها، نعمت اهل بیت (ع) است.

استاد حوزه علمیه سمنان خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو است و هر انسانی به ایشان متوسل شود، به دریای علم متصل خواهد شد.

مصدق افزود: مؤمنان باید به طور واقعی عبد خداوند متعال باشند؛ چرا که خداوند رحیم، احاطه کامل بر عالم ظاهر و باطن دارد و ذات و درون هر کسی را بهتر از آن شخص می‌داند.

وی اظهار داشت: کسی که به خدا ایمان دارد، اهل انفاق و بخشش است و طبق سوره مبارکه آل عمران که می‌فرماید «از آنچه دوست دارید، انفاق کنید»، حضرت زهرا (س) نیز در شب عروسی خود، لباس عروسش را به یتیمی بخشید و این نشانه آن است که ایشان از آنچه دوست داشته‌اند، انفاق کردند.

استاد دانشگاه سمنان ادامه داد: در روایتی آمده است که شیعیان بعضی از اعمال را که نتوانستند انجام دهند، در صورتی که نیت آن را در دل داشته‌اند، برایش ثواب آن عمل را می‌نویسند. 

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول