اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان خبر داد

فعالیت 310 دفتر خدماتی برای ثبت نام یارانه‌ها در استان زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: در مجموع 310 دفتر ICT و پیشخوان دولتی برای ثبت نام یارانه‌ها در استان زنجان فعالیت می‌کند.

فعالیت 310 دفتر خدماتی برای ثبت نام یارانه‌ها در استان زنجان

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به فعالیت دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام برای یارانه‌ها در استان زنجان روان بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های اداره کل پست نیز در روستاهای استان زنجان در زمینه ثبت نام مردم برای یارانه‌ها فعال است، تصریح کرد: بیش از 70 دفتر پیشخوان در این راستا در استان زنجان فعال شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه 240 دفتر ICT روستایی به منظور ثبت نام مردم برای یارانه‌ها در روستاهای استان زنجان فعال است، تصریح کرد: همه دفاتر پستی و شرکت‌های کامپیوتری نیز در این زمینه فعالیت دارند.

شهامی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان از منازل خود نیز اقدام به ثبت نام برای یارانه‌ها کرده‌اند، ادامه داد: سیستم خدمات‌دهی استان در این زمینه با مشکلی مواجه نشده است.

این مسئول با بیان اینکه به محض مراجعه مردم به دفاتر و مراکز مورد نظر برای ثبت نام، اقدام می‌شود، افزود: فرم‌های روستایی نیز به صورت دستی تحویل گرفته می‌شود و در نزدیک‌ترین محل ثبت نام می‌شوند.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم درخواست داریم در روزهای مشخص شده برای ثبت نام یارانه‌ها مراجعه کنند و در صورت بروز مشکلی در یکی از مراکز به سایر مراکز برای ثبت نام مراجعه کنند.

انتهای پیام/73006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول