اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 اردیبهشت سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری دوره دکترای سازمان مدیریت صنعتی در زنجان

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان زنجان گفت: دوره دکترای مدیریت صنعتی چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره دکترای سازمان مدیریت صنعتی در زنجان

حسام قندهاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های مدیریت اجرایی، مدیریت معدن و مدیریت مالی در سازمان مدیریت صنعتی، اظهار داشت: وظیفه این سازمان حرکت در راستای رشد و توسعه همه جانبه مدیران سازمان‌‌ها و ادارات استان است.

وی با بیان اینکه استانداردسازی و آموزش سازمان بورس از دیگر فعالیت‌های سازمان مدیریت صنعتی است، افزود: راه‌اندازی انجمن نظام آراستگی زنجان که یکی از استانداردهای اداره استاندارد است نیز در دستور کار مدیریت صنعتی زنجان در سال جاری است.

این مسئول با اشاره به تاریخچه سازمان مدیریت صنعتی در ایران گفت: بنیان اولیه سازمان مدیریت صنعتی که متشکل از کارشناسان متخصص ایرانی و مشاوران خارجی بود در اوایل دهه 40 در مرکز سازمان شکل گرفت که کوششی ابتدایی برای کمک به توسعه صنعتی کشور بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری تعدادی از استادان دانشگاه و مدیران حرفه‌ای استان زنجان، نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی پس از چند سال تلاش و پیگیری در استان زنجان راه‌اندازی و شروع به کار کرده است.

قندهاری با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد سازمان مدیریت صنعتی در استان زنجان، عنوان کرد: سازمان مدیریت صنعتی پیشرو در ارائه خدمات مدیریت بوده و با پشتوانه چندین سال حضور موثر در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور به عنوان نهاد واسطه‌ای فکری میان سیاستگزاران و فعالان بخش خصوصی و بنگاه‌ها عمل می‌کند. 

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان زنجان، کمک توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان‌ها را مهم‌ترین مأموریت این سازمان دانست و یادآور شد: کمک به سازمان‌های دولتی و خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی کشور برای اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای گذر از دوران تحول، بهبود سیستم‌ها و روش‌های مدیریت و افزایش کارایی از وظایف سازمان مدیریت صنعتی است.

وی در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی، کمک به مدیران و سیاست‌گذاران در پیدا کردن کمبود‌ها و تنگناهای اجرایی طرح‌ها از طریق مشاوره و تحقیق از اهداف اصلی مدیریت صنعتی است.

انتهای پیام/2308/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول