اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به متقاضیان بخش کشاورزی تحویل شد

واگذاری بیش از 160 دستگاه تراکتور در قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: در سال گذشته این سازمان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی بیش از 160 دستگاه تراکتور تحویل متقاضیان بخش کشاورزی این استان داده است.

واگذاری بیش از 160 دستگاه تراکتور در قزوین

حمیدرضا تبسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون و افزایش راندمان تولید استفاده از تجهیزات و ادوات کشاورزی مدرن و مکانیزه در بخش کشاورزی یک نیاز مهم و ضروری است.

وی افزود: طی سال گذشته 514 دستگاه از انواع تراکتور به شعبات بانک کشاورزی در سراسر استان قزوین معرفی شده که از این تعداد بیش از 160 دستگاه تراکتور از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان به متقاضیان واگذار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد تراکتورهای واگذار شده در شهرستان قزوین 85، بویین‌ زهرا 35، تاکستان 23، البرز 9، آوج چهار و آبیک دو دستگاه بوده است.

تبسمی در خصوص پروسه تحویل و واگذاری تراکتور و انجام خدمات از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین بیان کرد: ابتدا کشاورز متقاضی به مراکز خدمات جهاد کشاورزی در شهرستان مربوطه مراجعه کرده و پس از تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه و طی مراحل قانونی و ارائه مدارک در کمیته مکانیزاسیون بررسی و پس از تأیید پرونده به همراه معرفی‌نامه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بانک مراجعه و پس از سپرده‌گذاری در سیستم برای واگذاری تراکتور ثبت می‌شود.

به گفته این مسئول خرید تراکتور و خدمات پس از فروش نیز از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین به کشاورزان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: این سازمان اعلام آمادگی می‌‌کند تا در راستای اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی و نیز اداره کل محیط زیست استان قزوین با ورود سه هزار عضو آموزش دیده در اجرای طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیستی خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول