اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار کبودراهنگ خبر داد

آغاز عملیات آبرسانی به روستای آب‌مشکین کبودراهنگ

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از آغاز عملیات آبرسانی به روستای آب‌مشکین از توابع بخش شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

آغاز عملیات آبرسانی به روستای آب‌مشکین کبودراهنگ

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز عملیات آبرسانی به روستای آب‌مشکین خبر داد و افزود: این روستا از توابع بخش شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ است.

وی گفت: عملیات این پروژه شامل اجرای 350 متر خط انتقال و 350 متر خط برق است که به زودی انجام می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ ضمن تشکر از همکاری مردم شریف روستای آب‌مشکین، اظهار داشت: حفر یک حلقه چاه به عمق 40 متر با مشارکت اهالی و یکی از خیرین روستا صورت پذیرفته است که کار آبرسانی را انجام می‌دهد.

وی افزود: با اتمام این پروژه 609 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 311 نفر از مردم روستا از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

حسنی آبرسانی به روستاها را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و تصریح کرد: مردم روستاها نیز باید استفاده بهینه از آب شرب را مد نظر داشته باشند تا مشکلی رخ ندهد.

وی در پایان سخنانش سالم‌سازی آب شرب روستاییان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: شست‌وشو و گندزدایی مخازن و تاسیسات شبکه آب روستایی از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول