اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

ریشه بسیاری از جرایم در فرهنگ غلط است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ریشه بسیاری از جرایم و بدعت‏‌ها در فرهنگ غلط و رفتارهای نامتعارف است.

ریشه بسیاری از جرایم در فرهنگ غلط است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، احمد فاضلیان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مهمترین اولویت امسال دستگاه قضایی را تلاش برای تحقق این شعار عنوان کرد و توجه به حوزه فرهنگ را نیز دیگر برنامه‏‌های مهم دادگستری استان در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: ما بایدها و نبایدهای حوزه فرهنگ را با جدیت و نگاه پیشگیرانه پیگیری و برنامه‏‌ریزی می‏‌کنیم و بعد در صورت نیاز اقدامات برخوردی صورت می‏‌گیرد.

وی با پیچیده و گسترده خواندن کار در بخش فرهنگ تصریح کرد: برای کار فرهنگی نیاز به ابزار فرهنگی داریم و باید در این راستا حوزه‌‏های علمیه، مراکز دانشگاهی، سازمان‏های مرتبط مانند سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش با تدوین برنامه‏‌های مدون برای تحقق یک جامعه ایمن و پاک گام بردارند.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرایم و بدعت‌‏ها در فرهنگ غلط و رفتارهای نامتعارف است، گفت: اگر بتوانیم برای اسلامی کردن برخوردها، ارتباطات و معاشرت‏‌ها حرکت کنیم قطعا شاهد کاهش ناهنجاری‏‌ها خواهیم بود.

فاضلیان حوزه فرهنگ را یکی از حوزه‌‏های موثر در ایجاد جامعه سالم و پویا خواند و از فعالان عرصه فرهنگ خواست خودشان پیشتاز و الگو در این بخش باشند تا بتوانیم یک فرهنگ غنی اسلامی ایرانی را پایه‏ریزی کنیم.

انتهای پیام/2307/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول