اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سراب هشدار داد

وجود آنتن‌های ماهواره در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور

فرماندار شهرستان سراب با اعلام اینکه متاسفانه امروز در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور نیز شاهد وجود آنتن‌های ماهواره‌ای هستیم، گفت: آموزش و پرورشی‌ها وظیفه مهمی در این زمینه دارند و باید توطئه‌های فرهنگی بیگانگان را خنثی کنند.

وجود آنتن‌های ماهواره در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد عابدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سراب اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین عرصه  فعالیت برای رسیدن به تعالی فرهنگی در کشور است.

وی افزود: آموزش و پرورش جایگاه مهم و تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ کشور دارد.

عابدی با اشاره به تهاجم فرهنگی دنیای غرب علیه ملت مسلمان ایران یادآور شد: فرهنگیان کشور می‌توانند در نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی از طریق ارایه تعالیم و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان نقش برجسته‌ای داشته باشند.

فرماندار سراب با بیان اینکه عرصه فرهنگ کشور باید از کشمکش‌های سیاسی به دور باشد، تاکید کرد: فرهنگیان کشور باید از این آفت پرهیز کنند.

رئیس شورای اداری سراب بر رفع دغدغه‌های جامعه فرهنگی کشور در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

عابدی در بخش دیگر سخنان خود با اعلام اینکه متاسفانه امروز در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نیز شاهد حضور آنتن‌های ماهواره‌ای هستیم، ابراز داشت: آموزش و پرورشی‌ها وظیفه مهمی در این زمینه دارند و باید با بهینه کردن فعالیت‌های فرهنگی و آگاه بخشی به نسل جوان کشور توطئه‌های فرهنگی بیگانگان را خنثی کنند.

فرماندار سراب اوقات فراغت دانش‌آموزان را فرصت مناسبی برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: اگر برنامه‌ریزی درستی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت نگیرد به نوعی فرصت‌سوزی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/60001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول