اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

شناساندن امام خمینی (ره) به نسل جوان وظیفه همه است

امام جمعه آبسرد گفت: شناساندن امام خمینی (ره) به نسل جوان و دنیای امروز وظیفه همه مردم و مسئولان است.

شناساندن امام خمینی (ره) به نسل جوان وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) و در جمع مسئولان شهرستان دماوند با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: باسعادت‌‏ترین مردم کسانی هستند که بتوانند با بهترین انسان‏ها در زمان خودشان ارتباط داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز کسی جز امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری بهترین انسان دیگری وجود ندارد، افزود: ما با سعادت‏‌ترین انسان‌‏ها هستیم که تا دیروز در کنار امام و امروز در خدمت مقام معظم رهبری، خلف صالح ایشان انجام وظیفه می‏‌کنیم.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه این نشست برای گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برگزار شده است، اظهار کرد: شناساندن ایشان به نسل جوان و دنیای امروز وظیفه ماست.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها به غیر از نام امام خمینی (ره)، کشور ما را نمی‏‌شناسند و ایران با نام ایشان در سراسر جهان قابل شناسایی است.

میرشریفی با بیان اینکه یکی از زمان‏‌هایی که می‏‌توان امام خمینی (ره) را به نسل جدید شناساند، روزهای گرامیداشت رحلت ایشان است، افزود: وظیفه ما نسبت به برگزاری سالگرد امام سنگین‌‏تر است و قطعا برنامه‏‌ریزی‏‌هایی برای سالگرد امام خمینی (ره) داریم.

امام جمعه آبسرد به وفات حضرت ام‏‌البنین (س) اشاره کرد و گفت: این حضرت شخصیت بزرگواری داشتند.

وی با بیان اینکه وفات حضرت ام‌‏البنین (س) روز تکریم از مقام زن است، اظهار کرد: باید نسبت به مادران شهدا توجه داشته باشیم و قدر زحمات آنان را بدانیم.

میرشریفی تصریح کرد: همسری که سال‏ها در فراق سوخت و مادری که از دوری فرزندش سال‏ها زندگی کرد، ارزش زیادی دارد و مجاهدت همسران و مادران کمتر از جهاد شهدا نیست.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول