اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار بسیجی

رزمایش بیت‌المقدس در بیجار برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری بیجار از برگزاری رزمایش بزرگ بیت‌المقدس با حضور بیش از 2 هزار بسیجی در نیمه دوم اردیبهشت در این شهرستان خبر داد.

رزمایش بیت‌المقدس در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور شنبه شب در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی رزمایش بزرگ بیت‌المقدس که در سالن شهدای گمنام بیجار برگزار شد، از شرکت و حضور بیش از 2 هزار بسیجی در این رزمایش خبر داد.

به گفته وی، چهار گردان بیت‌المقدس، سه گردان الزهرا و یک گردان از سطح ادارات شهرستان بیجار و در مجموع 274 نفر در بحث اجرای این رزمایش حضور خواهند داشت و این مهم در نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بیجار تصریح کرد: این رزمایش به مدت دو روز در اردوگاه قدس شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات و نهادهای شهرستان بیجار آماده برگزاری این رزمایش هستند، بر اهتمام مسئولان برگزاری با شکوه این رزمایش تأکید کرد.

امین‌پور به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: انسجام بیش از پیش بسیجیان، افزایش توان دفاعی و نظامی نیروهای بسیجی، آموزش‌های عقیدتی و ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در برابر تهاجم‌های احتمالی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش دو روزه است.

این مسئول افزایش روحیه ایثارگری را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: سازماندهی نیروهای بسیجی و استفاده از ظرفیت و توان بسیج در زمان‌های بحران از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سرپرست فرمانداری بیجار پیام این رزمایش‌ها را ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان نظام و در رأس آنان استکبار بیان کرد و افزود: دشمنان از این گونه آمادگی‌ها در هراس هستند.

به گفته وی، اهداف برگزاری این رزمایش در راستای آمادگی بسیجیان و اهداف آنها برای حفظ و انسجام گردان‌های بیت‌المقدس، آموزش به بسیجیان برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی، اجرای کلاس‌های عقیدتی و آموزشی و نشان دادن اقتدار بسیجیان به دشمنان است.

انتهای پیام/79015/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول