اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

خودداری از آمارسازی حوزه اشتغال در خراسان شمالی

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی گفت: ظرفیت اشتغال براساس توان واقعی برآورد و از آمارسازی در این زمینه خودداری شود.

خودداری از آمارسازی حوزه اشتغال در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در نخستین نشست کارگروه اشتغال استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف‌اند برنامه‌های امسال خود در خصوص توسعه و ایجاد اشتغال را به تفکیک شهرستان و به صورت کمی به دبیرخانه کارگروه اشتغال ظرف مدت یک هفته اعلام کنند.

وی تصریح کرد: این ظرفیت اشتغال باید براساس توان واقعی برآورد و از آمارسازی در این زمینه خودداری شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی یادآور شد: شهرداری‌های شهرهای استان مکلف‌اند در اجرای ماده 11 قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برای پیش‌بینی محل‌های عرضه و فروش محصولات خانگی در قالب بازارهای روز یا مکان‌های دائمی عرضه اقدام و گزارش اقدامات را به دبیرخانه کارگروه اشتغال اعلام کنند.

وی همچنین اهتمام این معاونت برای افتتاح مکان کانون کارآفرینان استان را برشمرد و گفت: با استفاده از کمک‌های مالی ظرف مدت یک ماه آینده برای افتتاح مکان کانون کارآفرینان استان تلاش خواهیم کرد.

به گفته پورعیسی حداقل هشت مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/63002/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول