اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم:

جهادگران عرصه تولید داخلی در خط مقدم اقتصاد کشور هستند

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم گفت: جهادگران عرصه تولید داخلی در خط مقدم اقتصاد کشور به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی هستند

جهادگران عرصه تولید داخلی در خط مقدم اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم محمد فلاح زاده در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم که با حضور مدیران، سرمایه گذاران و نخبگان بخش کشاورزی و دامپروری استان قم در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات ایشان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) و سران قوای سه گانه در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی به خط مقدم جبهه‌های نبرد بود گفت: در آن زمان برنامه‌ها و سیاست‌های کلان کشور با توجه به شرایط رزمندگان و ایثارگران خط مقدم صورت می‌پذیرفت.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم در ادامه با اشاره به فشار اقتصادی دشمنان برای آسیب زدن به نظام مقدس اسلامی در سال‌های اخیر گفت: امروز نیز جهادگران عرصه تولید در خط مقدم اقتصاد کشور هستند و در تصمیم گیری‌ها باید از پیشنهادات و نظرات ایشان بهره بگیریم.

وی همچنین یکپارچگی تصمیم گیری در راس و بدنه دولت را در برآوردن برنامه‌های تدوین شده لازم و ضروری دانست و افزود: ‌مدیران سطح پایین باید برنامه کاری خود را با احکام صادره از سوی مقامات بالادست هماهنگ کنند.

فلاح زاده در ادامه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را برای تامین منابع غذایی کشور بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ‌مسئولین دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی باید در راستای حفظ شرایط موجود و ارتقاء وضعیت استان در بخش کشاورزی بیش از پیش گام بردارند.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول