اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز:

انضباط اساس پیشرفت پلیس در ماموریت‌هاست

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در مراسم تحلیف فراگیران گردان امام حسن عسگری (ع) نظم و انضباط را رمز بقاء و پویایی هر سازمانی دانست.

انضباط اساس پیشرفت پلیس در ماموریت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین زنگی نظم و انضباط را الفبا و شاکله همه امور عنوان کرد و گفت: انضباط یکی از پایه‌های اصلی موفقیت پلیس در پیشبرد اهداف این سازمان است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که نظم و انضباط یک اصل جدایی‌ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی است، بیان داشت: نظم و انضباط رمز بقاء و پویایی هر سازمان بوده و این مهم در نیروی انتظامی که وظیفه تامین نظم و امنیت در جامعه را بر عهده دارد، بسیار حیاتی است.

زنگی افزود: جسم و روح قوی نشأت گرفته از آمادگی جسمانی است که ورزش نقش ویژه‌ای در آمادگی جسمانی کارکنان یگان‌های انتظامی دارد و این آمادگی ضامن موفقیت پلیس در عملیات‌ها و وظایف محوله است.

وی در پایان سخنان خود بر تحقق الگوی عملی نماز در بین فراگیران تاکید کرد و افزود: سیره تربیتی نماز در بین فراگیران باید به صورت عملی اجرا شود.

ابوالفضل پروانه فرمانده یگان ویژه استان البرز در ادامه این مراسم، خطاب به فراگیران گردان امام حسن عسگری (ع) گفت: اگر جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانانی همانند شما نبود این عزت و سربلندی امروز قابل دست یافتن نبود.

وی اظهار داشت: افتخار ما این است که امروز با تمام دسیسه‌هایی که استکبار بر علیه ما انجام می‌دهد به جهانیان ثابت کردیم که ما می‌توانیم در همه زمینه‌ها به پیشرفت دست یابیم.

در این مراسم از فرماندهان و مربیان نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و فراگیران با اجرای رژه و خواندن سرودهای حماسی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول