اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

سرمایه‌گذاری در فریدن نیازمند استفاده از ظرفیت دولتی و بومی است

فرماندار فریدن گفت: باید به حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان توجه خاص داشت و از ظرفیت بومی و غیر دولتی استفاده کرد.

سرمایه‌گذاری در فریدن نیازمند استفاده از ظرفیت دولتی و بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، اسفندیار تاجمیری ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور فرهنگیان در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدن برگزار شد، ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال 93 و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه به حوزه اشتغال را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و ضروری‌ترین نیاز کشور و به ویژه شهرستان فریدن اعلام کرد و اظهار کرد: قطعا توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری با توجه به سیاست‌های دولت و اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشای بخشی از مشکلات اقتصادی کشور گردد.

وی به عمران شهری اشاره‌ای داشت و افزود: عمران شهری مرکز شهرستان فریدن دچار عقب ماندگی و انباشته شدن مشکلات است و درآمد سرانه شهرداری در پایین‌ترین مرتبه میانگین استان قرار دارد و در این زمینه باید با مشارکت و دقت مردم نسبت به فضای شهری و نیز توجه به مدیریت شهری، ایجاد سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار اقدامات جدی صورت گیرد.

فرماندار فریدن به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در دولت تدبیر و امید و مشکلات حاشیه‌ای آن هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: اجرای سیستم خود اظهاری توسط دولت احترام به مردم است و نیاز است مسئولین با مردم صحبت کنند و دغدغه‌های ملی را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: با انصراف افراد متمکن و توانمند مالی از دریافت یارانه‌ها دولت متناسب با میزان انصراف مردم کارهای خوبی را در حوزه‌های بهداشت و درمان، رفاه و بیمه اجتماعی و اشتغال انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول