اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

داشتن روحیه بسیجی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است

فرماندار ویژه ملایر داشتن روحیه بسیجی در مسئولان و مدیران کشور را زمینه‌ساز تحقق شعار سال برشمرد.

داشتن روحیه بسیجی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری عنوان داشت: این شعار ادامه شعار سال گذشته در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام طی سال‌های متمادی از راه‌های مختلف ملت ایران را تحت فشار قرار داده‌اند افزود: امروز دشمن از طریق تحریم به ملت ایران خیانت می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت در برابر همه مشکلات ایستاده و یک قدم از مواضع و خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه برخورد نظامی با ملت ایران به عنوان یک سلاح ناامیدکننده برای دشمن محسوب می‌شود بیان کرد: ملتی که طی 35 سال همه سختی‌ها و موانع دشمن را تحمل کرده، از این پیچ تاریخی به فرموده رهبری عبور خواهد کرد.

آزادبخت اضافه کرد: دشمن امروز تحریم‌های ظالمانه و محاصره اقتصادی را به عنوان اولویت مقابله با ملت ایران برای خود انتخاب کرده و در این زمینه نیز شکست خورده است.

وی با بیان اینکه راه موفقیت و پیشرفت ملت ایران در اجرای منویات رهبری است ابراز داشت: مسئولان نظام نیز باید با وحدت و کار برای رضای خدا، مشکلات مردم را حل کنند.

فرماندار ویژه ملایر داشتن روحیه بسیجی و جهادی را زمینه‌ساز تحقق شعار سال برشمرد و گفت: در این زمینه مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی بر خدمت‌رسانی مطلوب، اخلاق‌مداری و صبر و حوصله در کار مدیران تاکید کرد و ابراز داشت: اگر با این برنامه‌ها حرکت کنیم بی‌شک رضایتمندی مردم بالا می‌رود.

آزادبخت دوری از موازی‌کاری، انسجام و تقویت درونی ادارات را باعث خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم برشمرد و افزود: مردم نیز باید با پرداخت به موقع مطالبات دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان را در خدمت‌رسانی بهتر به شهرستان یاری کنند.

وی بر آموزش شهروندی و فرهنگسازی مناسب برای مردم در همه زمینه‌ها، مناسب‌سازی پیاده‌روها و خیابان‌ها برای تردد معلولان و جانبازان، ایجاد کارگاه‌های آموزشی در راستای پیشگیری از مواد مخدر و آگاه‌سازی خانواده‌ها تاکید کرد.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه به بحث هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: از کسانی که احساس می‌کنند نیازی به دریافت یارانه ندارند درخواست داریم تا مانند دیگر صحنه‌ها نظام را یاری کرده و برای بهبود اقتصاد کشور از ثبت نام خودداری کنند.

وی هر دو گروه ثبت نام شوندگان و انصراف‌دهندگان را مورد احترام دانست و گفت: امیدواریم که این مرحله حساس را به خوبی پشت سر بگذاریم چراکه امری حیاتی برای اقتصاد کشور است.

آزادبخت تصریح کرد: به طور قطع مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها امری ضروری برای رشد اقتصاد کشور است که باید انجام شود.

وی ابراز کرد: دولت با تمام توان به میدان آمده و سعی بر این است که بستر برای این امر مهم مهیا شود.

فرماندار شهرستان ملایر در پایان خدمات‌رسانی ادارات و نهادها را در نوروز امسال مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: تعامل و همکاری باید میان ادارات بیشتر شود.

در ادامه امام جمعه شهرستان ملایر نیز بر تحقق شعار رهبری توسط مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: اسلام دین تعادل است و در این زمینه با برنامه‌ریزی و عمل به دستورات اسلام باید به اقتصاد خانواده و کشور کمک کنیم.

حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان افزود: جامعه‌ای که اقتصاد داشته باشد در آن محتاج و تهیدست وجود ندارد.

وی خطاب به مسئولان بر داشتن اخلاق نیکو و پسندیده و همچنین کار برای خدا تاکید کرد و گفت: شما باید برخورد مناسب با ارباب رجوع داشته باشید.

در ادامه 70 درصد از اعضای شورای اداری شهرستان ملایر به صورت دسته‌جمعی از گرفتن یارانه نقدی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان واقعی و توسعه کشور انصراف دادند.

انتهای پیام/89013/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول