اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب انعقاد تفاهمنامه صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از انعقاد تفاهمنامه برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی خودروهای تاریخی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، ابوالقاسم ایرجی بعد از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهمنامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: سال 1309 فعالیت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه‌های جهانگردی و گردشگری در کشور آغاز شده است.

وی بر ارتقای استانداردهای امکانات و تسهیلات گردشگری داخلی برای جذب گردشگران خارجی در سطح بین‌المللی تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی از طریق دفاتر نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در سطح جهانی معرفی می‌شود.

ایرجی با اشاره به اقلیم و تنوع زیستی گیلان، تصریح کرد: آمادگی تاسیس موسسه آموزش عالی گردشگری در منطقه آزاد انزلی وجود دارد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از انعقاد تفاهمنامه برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی خودروهای تاریخی در منطقه آزاد انزلی خبر داد و بیان کرد: همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در قالب تفاهمنامه مذکور با منطقه آزاد انزلی گسترش پیدا می‌کند.

وی انعقاد تفاهمنامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با منطقه آزاد انزلی را به منظور همکاری در زمینه گسترش زیرساخت‌ها، امکانات و توسعه فعالیت‌های گردشگری دانست و یادآور شد: جذب گردشگر داخلی و خارجی در منطقه آزاد انزلی از جمله بندهای تفاهمنامه مذکور است.

ایرجی با بیان اینکه دفتر نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: دفتر مذکور با هدف جذب گردشگر از کشورهای آسیای میانه و ارائه خدمات ترجمه و تبدیل گواهینامه رانندگی ملی به بین‌المللی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران ارائه پلاک ترانزیت، صدور مجوز عبور گمرکی، گواهینامه مالکیت بین‌المللی و ... را از مهم‌ترین موضوع‌های مورد توافق با منطقه آزاد انزلی اعلام کرد.

*برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در جلسه مذکور به برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جاذبه‌های گردشگری در این منطقه اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مذکور با انعقاد تفاهمنامه با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در منطقه آزاد انزلی اجرایی می‌شود.

رضا مسرور با اشاره به طرح پیشنهادی احداث هتل در محدوده منطقه آزاد انزلی، افزود: احداث کمپینگ، پیست کارتینگ و برگزاری مسابقات غیر حرفه‌ای از موارد مورد توافق با کانون مذکور است.

وی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران را دارای ظرفیت‌های متعدد در حوزه گردشگری دانست و بیان کرد: منطقه آزاد انزلی آماده توسعه همکاری‌های مشترک با کانون مذکور برای بهره‌گیری از مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی به منظور جذب سرمایه‌گذار در این منطقه است.

انتهای پیام/84001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول