اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان چگنی:

تحقق شعار امسال با همت همه مسئولان و مردم امکان‌پذیر است

مدیر کمیته امداد شهرستان چگنی گفت: تحقق شعار امسال با همت همه مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

تحقق شعار امسال با همت همه مسئولان و مردم امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد کردعلیوند ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد این شهرستان با بیان اینکه بیش از 60 نفر از مددجویان ساکن شهرستان چگنی در دوره آموزشی مهارت‌های زندگی شرکت کردند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی طبق رویکرد جدید امداد مبنی بر توانمندسازی فکری مددجویان است و کمیته امداد این شهرستان با توجه به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، آموزش‌های خانواده‌ها را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چگنی در ابتدای برگزاری این دوره آموزشی ضمن تبریک سال نو و آرزوی پیروزی مددجویان در همه صحنه‌های زندگی، اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان چگنی نگاه فرهنگ محوری و توسعه دانش زندگی‌ساز را سر لوحه کار خود قرار داده و برای همه فعالیت‌های خود به ارتقاء فرهنگ آن رشته اعتقاد دارد.

کردعلیوند در ادامه سخنان خود اذعان داشت: این نهاد سال‌هاست که به صورت نرم در اشاعه فرهنگ موثر و مفید و برخورد با باورهای غلط و پریشان فعالیت دارد.

در ادامه مددجویان با کارشناس مربوطه به بحث در مورد مهارت‌های تصمیم‌گیری، آگاهی از خود، برقراری ارتباط موثر، همدلی و مهارت‌های مقابله با خشم پرداختند.

مدیر کمیته امداد شهرستان چگنی خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها افزایش توانمندی روانی و اجتماعی را به دنبال دارد و به سلامت تفکر و رفتارهای فردی و اجتماعی کمک می‌کند.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌ها در این سطح برای جوانان پیشگیری از آسیب دیدن بهداشت روانی خانواده و جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول