اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آمار اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه در زنجان

کارشناس آمار اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود یک سامانه بارشی به استان زنجان از ظهر روز یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌هایی را در سطح استان زنجان موجب می‌شود.

فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه در زنجان

سونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز زنجان را صاف تا قسمتی ابری اعلام کرد و اظهار داشت: وزش باد دیگر پدیده جوی ادامه روز شنبه تا ظهر فردا خواهد بود.

وی از ورود یک سامانه بارشی به استان زنجان از ظهر روز یکشنبه خبر داد و اضافه کرد: این سامانه بارش‌هایی را در سطح استان زنجان موجب خواهد شد.

کارشناس آمار اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سامانه بارشی وارد شده به استان از روز یکشنبه تا چهارشنبه در این استان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: سامانه جوی مورد نظر طی روزهای یکشنبه  و دوشنبه بارش‌های پراکنده‌ای را در استان موجب می‌شود.

این مسئول چهارشنبه را تنها روزی اعلام کرد که به واسطه فعالیت سامانه جوی شاهد بارش‌های قابل توجه خواهد بود.

صرفی با بیان اینکه دمای استان طی چند روز آینده تغییر قابل توجهی نخواهد داشت، یادآور شد: زنجان طی روز گذشته نوسان دمایی 16 درجه را شاهد بوده است.

وی حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را طی روز گذشته دو و 18 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت زنجان با دو درجه بالای صفر پایین‌ترین و آب‌بر با 25 درجه بالاترین دما را داشته‌اند.

کارشناس آمار اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 15 درجه بالای صفر اعلام کرد و ابراز داشت: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول