اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق پردیس الزهرا (س) استان زنجان خبر داد

پیگیری دریافت 100 هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان زنجان

رئیس سابق پردیس الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت: با همکاری رئیس سابق پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان، پیگیری‌ها برای دریافت 100 هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان انجام شده است.

پیگیری دریافت 100 هکتار زمین برای احداث دانشگاه فرهنگیان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرزانه الله‌وردی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان پردیس‌های شهید بهشتی و الزهرا استان زنجان اظهار داشت: هوشمندسازی همه کلاس‌های آموزشی و شبکه‌گذاری برای کلاس‌های پردیس از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها در پردیس الزهرا (س) در چهار سال گذشته بوده است.

رئیس سابق پردیس الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه‌ علمی و فرهنگی برای دانشجویان برگزار شده، اعلام کرد: برای ارتقای سطح مربیان، دوره‌های آموزش ضمن خدمت برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه کانون‌های بسیج اساتید و دانشجویان در پردیس‌ الزهرا (س) فعال شده، بیان داشت: برای ارتقای سطح آگاهی دانشجویان این افراد در حلقه‌های معرفتی حضور یافتند.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال دانشجویان دریافت 100 هکتار زمین پیگیری شده و خوابگاه دانشجویان نیز تعمیر و تجهیز شده است.

در ادامه این مراسم رئیس سابق پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان نیز با اشاره به اینکه پیشرفت ارتباطات و اطلاعات کار تدریس را سخت‌تر می‌کند، افزود: چالش‌های ما در آینده بیشتر از گذشته خواهد بود.

اسماعیل اولی نگاه به آینده را رمز موفقیت خواند و تاکید کرد: نگاه به آینده باعث تحرک و پویایی در افراد است.

این مسئول از وجود هشت رشته کارشناسی پیوسته و هشت رشته کارشناسی غیر پیوسته در پردیس شهید بهشتی خبر داد و اذعان داشت: 90 درصد از اساتید حاضر در این دانشگاه دارای مدرک دکتری هستند.

وی از برگزاری 40 کارگاه آموزشی در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد:  32 مورد فوق برنامه نیز در این پردیس برگزار شده است.

رئیس سابق پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به کسب 15 مورد رتبه کشوری توسط این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت در نوع خود بی‌مانند است.

انتهای پیام/73009/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول