اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه مراکز اقامتی برای اسکان گردشگران در اصفهان ضرورت دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید بپذیرند که هتل یک ضرورت شهری است و توسعه مراکز اقامتی برای اسکان و پذیرش مسافران و گردشگران به ویژه در کلان‌شهر و جایگاه این شهر در راستای جذب توریسم به میزان بسیاری ضرورت دارد.

توسعه مراکز اقامتی برای اسکان گردشگران در اصفهان ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد شریعتی ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه از رهبر معظم انقلاب و سخنان گوهر‌بار ایشان در ارتباط با سند سلامت کشور تشکر می‌کنیم، اظهار کرد: امیدواریم که با برنامه‌ریزی، عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم در بحث مدیریت شهری و کلان شهر اصفهان در راستای ارتقای سلامت و تندرستی شهروندان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مردم فهیم، انقلابی و مسلمان شهری اصفهان در تمام امور نظام و انقلاب و به ویژه در تجمع روز پنج‌شنبه در کنار رودخانه زاینده‌رود حضوری فعال داشته‌اند، اضافه کرد: مردم اصفهان با این تجمع بیانیه‌ای مبنی بر عدم دفن جاسوس آمریکایی را در کنار زاینده‌رود صادر کرده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن حمایت از این بیانیه تصریح کرد: در بررسی اسناد آشکار وزارت اطلاعات بیان شده که ریچارد فرای به عنوان جاسوس آمریکایی سفر‌هایی را به ایران داشته است و نباید این جاسوس آمریکایی در کنار رودخانه زاینده‌رود دفن شود.

وی ادامه داد: در موقعیت فعلی نظام با هزاران ترفند از سوی استعمارگران مواجه هستیم و تحریم‌ها و بیانیه‌های ضد‌حقوق بشر سبب شرم و سرافکندگی نظام بشری است.

شریعتی تاکید کرد: زمانی که به دلیل بد‌مدیریتی و سیاست‌های غلط و نا‌درست زاینده‌رود با مشکل مواجه شده و مردم فهیم شرق و شهر اصفهان به دلیل خشکی زاینده‌رود در انتظار احیاء و بازگشت حق‌آبه هستند و برای تأمین معاش و معیشت زندگی با مشکل مواجه شده‌اند، نیاز به دفن مرده و مرده جاسوس آمریکایی ندارد و دولت باید با تدبیر در راستای احیای زاینده‌رود تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خدمت‌رسانی به شهروندان بهترین جایگاه کاربردی و ایجاد تحول در رسیدن به این هدف است، افزود: شورای شهر و کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر باید در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان تلاش کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید بپذیرند که هتل یک ضرورت شهری است و توسعه مراکز اقامتی برای اسکان و پذیرش مسافران و گردشگران به ویژه در کلان‌شهر و جایگاه این شهر در راستای جذب توریسم به میزان بسیاری ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه هنوز در شهر اصفهان هتل پنج ستاره وجود ندارد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون هنوز نتوانسته‌ایم در این زمینه شاهد توسعه و یا افزایش هتل‌ها با کیفیت بالا باشیم و با توجه به این موضوع باید در راستای ایجاد و توسعه هتل‌های با کیفیت بالا در اصفهان تلاش کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه مدیریت جذب سرمایه‌گذاری در شهرداری باید در راستای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران در توسعه مراکز اقامتی و هتل در اصفهان تدابیری را داشته باشند، ادامه داد: تسهیلاتی برای ورود سرمایه‌گذاران در این حوزه باید در اصفهان فراهم شود.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول