به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسنزاده اظهار داشت: در راستای تحقق دولت الکترونیک با واگذاری خدمات حوزه امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به دفاتر پیشخوان سهولت در انجام کار برای مشترکین، سرعت و کیفیت ارائه خدمات بهتر شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون زیرساخت نرمافزاری آماده بوده و اکثر نواقصات مرتفع شده و به صورت آنلاین در دفاتر سطح استان خدمات حوزه امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ارائه میشود.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از واگذاری خدمات مشترکین آب و فاضلاب اردبیل به 72 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خبر داد.
حسنزاده یادآور شد: کارهای اساسی در بخش واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت توسط حوزه امور مشترکین انجام شده به طوری که در سطح استان در سال 92 خدمات امور مشترکین در 52 دفتر پیشخوان دولت ارائه میشد.
وی افزود: با توجه به اقداماتی که در پایان سال انجام شده بود در هفته اول سال جاری نیز تعداد این دفاتر به 72 دفتر پیشخوان افزایش یافته که 40 دفتر آن در شهر اردبیل ارائه خدمات خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بیان داشت: تا پایان سال جاری مناطق مورد نیاز شناسایی و خدمات مشترکین در اکثر مناطق شهرها ارائه و نیازی به حضور مشترکان در امورات آب و فاضلاب نخواهد بود.
انتهای پیام/62003/ق/ظ1004