اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

رد پیشنهاد رشوه 100 میلیون ریالی توسط مامور نیروی انتظامی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به پیشنهاد رشوه 100 میلیون ریالی قاچاقچی مواد مخدر به مامور نیروی انتظامی در حین دستگیری گفت: مامور وظیفه‌شناس ضمن رد پیشنهاد، متهم را تحویل مقام‌های قضایی داده است.

رد پیشنهاد رشوه 100 میلیون ریالی توسط مامور نیروی انتظامی

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به گزارش واصله در مورد قاچاق مواد مخدر در سطح زنجان اظهار داشت: این قاچاقچیان در پوشش مسافر اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر با پوشش مسافر به صورت عمده اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند، اضافه کرد: قاچاق مواد مخدر از استان البرز به زنجان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به اقدام ماموران پس از اطلاع از موضوع برای پیگیری موضوع قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند.

این مسئول از دستگیری فرد مورد نظر که اقدام به انتقال مواد مخدر از البرز از طریق مسافرت با اتوبوس می‌کرد،  خبر داد و افزود: این فرد طی عملیاتی در عوارضی زنجان به قزوین دستگیر شد.

شیرمحمدی از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کیف متهم در حین دستگیری خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از دستگیری که راه نجاتی برای خود نمی‌دید اقدام به پیشنهاد رشوه به ماموران کرده است.

وی مبلغ پیشنهاد شده به ماموران را 100 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: این مبلغ به مامور حاضر در صحنه پیشنهاد شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر رد پیشنهاد رشوه توسط مامور وظیفه‌شناس خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام‌های قضایی شده است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول