اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 72 ساعت گذشته صورت گرفته است

دستگیری 32 سارق حرفه‌ای در طرح مبارزه با سرقت در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در طول 72 ساعت گذشته تعداد 32 سارق حرفه‌ای در طرح مبارزه با سرقت در زنجان دستگیر شدند.

دستگیری 32 سارق حرفه‌ای در طرح مبارزه با سرقت در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به 55 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، اظهار داشت: ماموران آگاهی با همکاری ماموران انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت شبانه‌روز به مبارزه با سرقت می‌پردازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طرح مبارزه با سرقت در شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده سرقت از منازل، مغازه‌ها، خودروها و لوازم داخل خودرو توسط سارقان انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساختمان‌های در حال ساخت و اماکن خصوصی و باغ‌ها نیز مورد سرقت واقع شده‌اند، افزود: سارقان اقدام به سرقت دوچرخه و سیم کابل برق از اماکن یاد شده می‌کردند.

جعفری همچنین به چند مورد کیف‌قاپی توسط این سارقان اشاره کرد و افزود: توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است.

*دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در زنجان

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در زنجان خبر داد.

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان زنجان، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری 12 زنجان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند در این زمینه سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متهم 24 ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به 9 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف کرد، تصریح کرد: این متهم دارای سابقه نیز بوده است.

خانی‌پور یادآور شد: در بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که متهم پس از شناسایی دوچرخه‌ها در سطح شهر و پارکینگ‌ها در حالی که بدون قفل و زنجیر بودند آنها را در فرصتی مناسب سرقت می‌کرد.

این مسئول از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در زمینه پیشگیری از به سرقت رفتن وسیله نقلیه خود در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی با فوریت‌های پلیس110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول