اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل:

اردبیلی‌ها 720 میلیارد تومان در سال گذشته یارانه دریافت کرده‌اند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: در سال گذشته 720 میلیارد تومان برای مردم استان اردبیل یارانه پرداخت شده است و این در حالی است که در سال گذشته بودجه عمرانی استان تنها 30 میلیارد تومان بوده است.

اردبیلی‌ها 720 میلیارد تومان در سال گذشته یارانه دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته نظارت بر صحت عملکرد ارتباطی استان در زمینه ثبت نام برای دریافت یارانه‌ نقدی که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: 35 سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و بعد از انقلاب نیز دشمنان ایران اسلامی هشت سال، جنگ را بر ما تحمیل کردند و بعد از هشت سال سازندگی در کشور آغاز شد.

وی عنوان کرد: در هشت سال دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد برابر با 80 یا 90 سال گذشته از نفت درآمد داشتیم ولی متاسفانه امروز می‌بینیم کلیه زیرساخت‌ها با مشکل مواجه شده است و بیشتر کارخانجات تولیدی نیز تعطیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل یادآور شد: در سال گذشته 720 میلیارد تومان برای مردم استان اردبیل یارانه پرداخت شده است و این در حالی است که در سال گذشته بودجه عمرانی استان تنها 30 میلیارد تومان بوده است.

عباسی ادامه داد: ما باید فرهنگ انصراف از دریافت یارانه را در بین مردم ترویج دهیم و اگر فقط 10 درصد مردم استان اردبیل از دریافت یارانه‌ انصراف دهند مقدار دو برابر بودجه عمرانی سال گذشته به خزانه وارد می‌شود و بودجه عمرانی استان از 30 درصد به 90 درصد می‌رسد.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: این مسئله می‌تواند در تولید و رونق اقتصادی موثر باشد و آگاه‌سازی مردم نسبت به این موضوع منوط به انجام کار فرهنگی مطلوب و شایسته در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل پست استان اردبیل نیز در سخنانی ابراز داشت: تا به این لحظه هیچگونه مشکل ارتباطی در خصوص ثبت نام یارانه‌ها در استان وجود ندارد و اکیپ‌های سیار در تمامی مناطق استان فعالیت‌ می‌کنند که نظارت ویژه‌ای بر این فعالیت‌ها صورت می‌گیرد.

احمد عبداللهی گفت: خانوارهایی که رقم آخر سمت راست کد ملی آنها صفر، یک و دو است و نتوانسته‌اند در روزهای گذشته ثبت نام کنند می‌توانند با مراجعه مجدد به ادارات و دفاتر پستی شهری و روستایی برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول