اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم تولید شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از تولید فیلم داستانی روز بی‌پایان با محوریت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد.

فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم تولید شد

احمد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این‌که سوانح و حوادث رانندگی عواقب جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها به دنبال دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل وقوع این حوادث ناگوار، رعایت نکردن قانون از سوی رانندگان است.

وی با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص فرهنگ‌سازی در این زمینه گفت: با هدف آگاهی بیشتر شهروندان و پیشگیری از وقوع حوادث، تولید آثار هنری و تصویری از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم دنبال می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به این‌که فیلم داستانی روز بی‌پایان از تولیدات جدید این معاونت است،‌ عنوان کرد: این فیلم پس از فیلم‌های کوتاه عبرت، گدای میلیونر، رویای شیرین و قول پدر با محوریت پیشگیری از معضلات اجتماعی و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی تولید شده است.

وی با بیان این‌که کارگردانی این فیلم را محسن علیپور بر عهده دارد، اظهار کرد: در این فیلم که از سوی مهدی مرادی‌جمکرانی نوشته شده، امیرنظری، حسین ختوان، مریم یزدانی، آیدا طباطبایی، آرش طباطبایی، اردلان نوبخت، ابوالفضل نبی‌لو و مهدی مرادی ایفای نقش می‌کنند.

صادقی یادآور شد: این فیلم هم‌اکنون برای پخش از شبکه استانی نور آماده شده است.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول