اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان:

حمایت از بخش کشاورزی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات دامی زمینه توسعه هر بیشتر بخش اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

حمایت از بخش کشاورزی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، محمدابراهیم حسن‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جهاد کشاورزی بانه که در محل جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته در استان کردستان می‌توان زمینه پیشرفت و توسعه این بخش مهم اقتصادی کشور را فراهم نمود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از روند خدمات و فعالیت‌های دولت در بخش کشاورزی موجب توسعه بیشتر این بخش می‌شود.

وی تاکید کرد: با بهره‌گیری از پروژه‌های جهاد کشاورزی مسیر توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی استان نسبت به سال‌های گذشته هموارتر و میزان رضایت کشاورزان بیشتر می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: خوشبختانه شهرستان بانه در زمینه کشاورزی و دامپروری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.

حسن‌نژاد با اشاره به مشکلات و کمبودها در بخش کشاورزی اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلات استان از جمله شهرستان بانه کمبود نزولات آسمانی و همچنین کمبود اعتبارات است، که توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

وی گفت: بخش کشاورزی در استان زمینه اشتغال زیادی را فراهم کرده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های رئیس سابق جهاد کشاورزی بانه، خواستار اهتمام جدی رئیس جدید به توسعه بخش کشاورزی این شهرستان شد.

در پایان این مراسم فیروز احمدی، مدیرعامل اسبق شرکت آبفار استان طی حکمی به ریاست جهاد کشاورزی شهرستان بانه منصوب شد.

انتهای پیام/79001/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول