اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر خواستار شد

تعامل سازمان‌های مرد‌م‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی حوزه میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر بر نقش مهم سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه میراث فرهنگی و تعامل سازنده آنان با سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد.

تعامل سازمان‌های مرد‌م‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی حوزه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدابراهیم فروزانی صبح امروز در نشست سازمان‌های مردم‌نهاد دوستدار میراث فرهنگی اظهار داشت: بی‌شک سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند کمک شایانی برای احیای میراث فرهنگی استان و تقویت زیرساخت‌های میراث فرهنگی باشند. به دلایل مختلف در چند سال گذشته فضای همدلی میان سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های دولتی از بین رفته است که باید این فضا دوباره احیا شود.

فروزانی با بیان اینکه اگر بخواهیم در دنیای رقابت‌پذیر حضور داشته باشیم باید بر تنوع‌پذیری تکیه کنیم، افزود: دستاورد دولت تدبیر و امید، سرمایه‌گذاری برای سازمان‌های مردم‌نهاد است.

فروزانی با اشاره به نگاه اقتصادی حاکم و نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در فعال‌سازی این اقتصاد گفت: خیلی مهم است که چه کسانی در کنار این اقتصاد قرار بگیرند و کسانی که با دغدغه حفظ میراث پیشینیان که به عنوان هویت فرهنگی هر ملتی محسوب می‌شود به صورت مردمی فعالیت می‌کنند بدون شک اثرگذاری بالایی در این زمینه دارند.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر نیز گفت: روند تخریب منابع طبیعی، از بین رفتن آثار فرهنگی و یادمان‏‌های تاریخی، توسعه متوازن را به توسعه ناهماهنگ سوق می‏‌دهد.

یونس قیصی‌زاده اضافه کرد: فعال‌سازی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله اهداف دولت یازدهم است  و ساختارسازی، کشف توانمندی‌های افراد در تشکیل تشکل‌ها و فرصت‌سازی برای تشکیل کارگروه‌‎های مختلف از جمله اهداف دولت برای تقویت و حمایت از سازمان‌های غیردولتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول