اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشترینان:

شعار امسال با تلاش و کوشش همه اقشار جامعه تحقق می‌یابد

امام جمعه اشترینان گفت: شعار امسال با تلاش و کوشش همه اقشار جامعه تحقق می‌یابد.

شعار امسال با تلاش و کوشش همه اقشار جامعه تحقق می‌یابد

حجت‌الاسلام مجتبی بیرانوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد با اشاره به اینکه نامگذاری امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: هدف از نام‌گذاری سال‌جاری، اهمیت دادن بیش از پیش به مسائل اقتصادی کشور و پرداختن هرچه بیشتر مسئولان به این امر مهم است.

امام جمعه اشترینان افزود: تشخیص مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در برابر هجمه‌های غرب علیه اقتصاد کشور و مقابله با این نبرد نابرابر در پرداختن به مسائل اقتصادی در نام‌گذاری امسال تاثیرگذار بوده است.

وی تحقق این شعار را در گرو تلاش مجاهدانه مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: عزم ملی به این معنی است که هرکدام از افراد جامعه از هر قشر و گرایش سیاسی بدون در نظر گرفتن خواسته‌ها و نیازهای فردی خود تلاش برای پیشبرد اهداف رهبری کند.

امام جمعه اشترینان تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید عزم خود را به منظور پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و در این راه ثابت قدم باشند.

وی یاد‌آور شد: در عزم ملی باید منافع جامعه و مردم بر منافع شخصی، گروهی، جناحی و حزبی مقدم باشد. 

حجت‌الاسلام بیرانوند مدیریت جهادی را نوعی مدیریت فی سبیل‌الله دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با بهره‌مندی از این مدیریت موفق به کسب پیروزی‌های حیرت‌آور شد. 

وی اذعان کرد: در مسیر اجرایی شدن مدیریت جهادی باید مسئولان کم‌توقع و فعال پا به عرصه حضور بگذارند و برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه اشترینان تصریح کرد: مدیریت جهادی دارای ویژگی‌هایی است که نخستین و مهم‌ترین آن‌ها تکیه بر عوامل و استعدادهای داخلی است.

حجت‌الاسلام بیرانوند خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی و صدور کالاهای متناسب با منفعت عمومی، مبارزه مجدانه و مستمر با مفاسد اقتصادی و نابودی بسترهای فساد در کشور از دیگر ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

وی اظهار کرد: موضوع اقتصاد که دغدغه مقام معظم رهبری است باید به یک دغدغه برای همه مردم به خصوص مسئولان نیز تبدیل شود.

امام جمعه اشترینان یاد‌آور شد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید اخلاق‌مداری و رعایت شئونات اسلامی را در برنامه‌های امسال خود قرار دهند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول