اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان زنجان:

جذب سرمایه‌‏گذاری خارجی اولویت کمیسیون صنعت و معدن زنجان است

دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: جذب سرمایه‏‌گذاری‏‌های خارجی در اولویت برنامه‏‌های کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان زنجان قرار دارد.

جذب سرمایه‌‏گذاری خارجی اولویت کمیسیون صنعت و معدن زنجان است

عبدالحمید فیضی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس پیش‏‌بینی‏‌ها اهداف و عملکرد کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان باید در سال‌جاری نسبت به سال‏‌های گذشته بهتر باشد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت حمایت جدی از صنعت و معدن است، تاکید کرد: امسال مقرر شده صنایع معدنی استان به ویژه شهرستان زنجان که از ظرفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است مورد حمایت واقع شود.

دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه‏‌ریزی‎‏ها امسال معدن‌کاران استان زنجان مورد حمایت قرار می‏‌گیرند، اضافه کرد: به منظور جذب سرمایه‏‌گذاری خارجی نیز تلاش‏‌های خود را خواهیم کرد.

فیضی با اشاره به اینکه در شورای گفت‏‌وگوی استان نیز در زمینه جذب سرمایه‏‌گذاری خارجی مباحثی مطرح شده است، تصریح کرد: در این شورا راه‏‌ها و ترفندهایی نیز به منظور اجرای این برنامه و هدف مهم پیش‎بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه با جذب سرمایه‏‌گذاری خارجی اقتصاد صنعتی و معدنی استان زنجان رو به رشد خواهد بود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‎ها و استفاده از تجارب نمایشگاه‏‌های بین‏‌المللی سایر استان‏‌ها نیز کمک موثری برای رشد استان است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‏‌المللی معدن و متالوژی در استان زنجان یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بین‏‌المللی به زیرساخت‏‌هایی نیاز دارد که باید تامین شده باشد.

دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مکان و امکانات نمایشگاه بین‏‌المللی استان زنجان مناسب است، عنوان کرد: این ظرفیت می‏‌تواند در جذب سرمایه‏‌گذاری خارجی موثر باشد.

فیضی با تاکید بر اینکه استان زنجان به تنهایی در برگزاری نمایشگاه بین‎‏المللی نمی‏‌تواند موفق عمل کند، متذکر شد: باید با سایر ارگان‏‌ها از جمله سازمان توسعه تجارت و نمایشگاه بین‏‌المللی تهران همکاری داشته و از آنها راهنمایی‎های لازم را دریافت کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه بین‏‌المللی در سطح بالا سبب جذب سرمایه از سایر استان‏‌ها و کشورها برای استان زنجان در سطح بالا خواهد شد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول