اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تحقق شعار سال منوط به تلاش مضاعف است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: با تلاش مضاعف باید در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گام‌های مؤثری برداریم.

تحقق شعار سال منوط به تلاش مضاعف است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به نامگذاری سال جدید، علت انتخاب اقتصاد و فرهنگ در کنار یکدیگر را از سوی مقام معظم رهبری، لازم و ملزوم بودن آنها خواند و ابراز امیدواری کرد: با تلاش بتوانیم در این راستا گامی مؤثر برداریم.

وی با قدردانی از زحمات علی‌رضا محمودی، مدیر قبلی آموزش و پرورش سمنان تصریح کرد: ضرورت اصلی، کار برای مردم و خدمت به جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز گفت: آموزش و پرورش سرمایه ملی و بستری برای رشد و توسعه همه جانبه است.

سعید رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان افزود: این دستگاه اجرایی به سرمایه‌گذاری فکری نیازمند است.

وی با تجلیل از تلاش‌های 54 ماهه علی‌رضا محمودی و مدیران قبلی آموزش و پرورش به ارائه برنامه‌های آتی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان پرداخت.

محمودی نیز گفت: دوره‌های مدیریتی، فرصتی برای خدمت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با برشمردن دستاوردهای این مدیریت انتصاب سعید رضایی، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سمنان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان شهرستان سمنان حضور داشتند، سعید رضایی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول